Страницы

Завдання на 8 квітня.

Доброго ранку!
Сьогодні 8 квітня. Середа.
Цікавинка дня.
8 квітня - День "Намалюй пташку"
Пропоную намалювати пташку.

Розклад уроків на 8 квітня.
1. ЯПС (природознавство)
2. Українська мова. Читання.

Бажаю всім терпіння і плодотворної роботи.



1. ЯПС (природознавство) с.16-20.
Тема уроку: Повітряня оболонка Землі.

Завдання 1.
Прослухайте повідомлення Центаврика.
Пригадай способи розділення сумішей. 
Ці слова зашифровані в таблиці.
Який із способів можна використати для очищення повітря від сажі і пилу?
Що відбувається з повітрям, який всмоктує пилосос? Підказка: пилосос має фільтри.
Завдання 2.
Виконати це завдання допоможе правило, яке знаходиться в завданні 4.
Завдання 6.
Тлумачний словничок.

Не забудь виконати вправу "Повітряні кульки".
Завдання 7.
Прочитай з диктором довідку Адаптера.

Виконай завдання 8, 9.
Завдання 10.
Завдання 11.
Перевір себе.
Пил, вуглекислий газ - суміш.
Кисень, азот - чиста речовина.
Завдання 12.
Уважно прочитай і закінчи речення.
СТОРІНКА ДОСЛІДНИКА ПРИРОДИ.
Це завдання дуже цікаве. 
Сфотографуйте виконання досліду та надішліть. А потім зроблю виставку ваших фотографій "Я - дослідник".
Дослід 2.

Зоряні перегони.
Підсумуй урок.

2. Українська мова. Читання. с. 10-17.
Тема уроку: Будова слова. Префікс. Правопис префіксів. Леся Українка - видатна донька свого народу. Вірш 2Красо України, Подолля!". Уривок твору Миколи Олійника "Дочка Пометея".
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Виконуючи завдання фонетичного розбіру не забудь, що буквосполучення дж, дз позначають один звук.
Завдання 5.
Прочитай уважно і запам'ятай правило Мудрої Сови.
Перевір себе.
Си-джу, ро-дзин-ка, бри-джі.
На межі префікса і кореня д, ж і д, з позначають окремі звуки, їх можна розривати.
Від-же-нуть, під -зем-ний, під-жив-лен-ня.
Завдання 7.
Згадай правило з попереднього уроку та заповни пропуски.
Перевір вправу "Влучність".
1. П. 2. Р. 3. Е 
Утвори слово ПРЕ...
Завдання 8.
Згадай, як позначаються частини слова.

Алгоритм розбору слова за будовою.
1. Виділи закінчення, для цього зміни слово за питаннями.
2. Познач основу - це слово без закінчення.
3. Виділіть корінь, дібравши спільнокореневі слова.
4. Познач префікс, він стоїть перед корнем.
5. Познач суфікс, він стоїть між коренем та закінченням.
Спочатку прочитай всі слова для розбору. Ти знайдеш спільнокореневі, це тобі допоможе розібрати слова за будовою.
Перевір себе.

Завдання 9
В першому рядочку утворить дієслова, які відповідають на питання: що робити?
У другому рядочку прикметники, які відповідають на питання: який?
Завдання 11.
 Переглянь відеоролик.

 Напиши пропущені слова в правилі.
Встанови зв'язки між словами другого речення.


Завдання 15.
Пригадай інформацію та впиши пропуски.
Завдання 16.
Завдання 17.
Прочитай текст, виконай завдання.
Завдання 21.
Тлумачний словничок.
Завдання 23.
Прочитай виразно разом з диктором.
Завдання 25.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 26.
Тлумачний словничок.
Завдання 27.
"Дочка Прометея".

За бажанням можеш прочитати та записати на диктофон або вірш, або оповідання протягом хвилини і надіслати мені для прослуховування.




Немає коментарів:

Дописати коментар