Страницы

Завдання на 4 травня.

Доброго ранку шановні батьки та любі учні!
Починаємо 32 навчальний тиждень.
Сьогодні 4 травня. Понеділок.
4 травня - Всесвітній день щедрості.
Розклад уроків на 4 травня.
1. ЯПС.
2. Математика.
3. ЯПС (читання).


Бажаю зосередитись, налаштуватися і із задоволенням пропрацювати сьогодні всі завдання.



1. ЯПС. Зошит ЯПС тиждень 32. С. 3 - 6.
Тема уроку. Вчать у школі.
Завдання 1.
Навчальний рік через місяць закінчиться. І звичайно, що кожен із вас вже мріє про відпочинок на канікулах. Пропоную вивчити пісню про вашу мрію "Канікули"
Завдання 2.
Познач, як відбувається спілкування з однокласниками  у тебе.
Завдання 3.
Переглянь фрагмент фільму "Гаррі Поттер та орден Фенікса".
Переконай героїв фільму, що навчання - це цікаво.
Завдання 4.
                       Сторінка Читайлика.
Завдання 5.
Уважно роздивись фізичну карту України. Підпиши Україну та сусідів держави.
Завдання 6.
Попрацюй над інформацією за алгоритмом успішної роботи з текстом.
Завдання 7.
"Озвуч" відеофрагмент.
Завдання 8.
Сторінка Запам'ятайлика
Завдання 9.
Вправа "Фотоапарат". Уважно прочитай і запам'ятай побачене на екрані. Відтвори з пам'яті уривок пісні "Відкрий другу серце".
Завдання 10.
Заспівай пісню "Відкрий другу серце"

                           Ігрова сторінка
Завдання 11.
Розгадай ребуси.
Перевір себе.
Рівень. Частина.
Завдання 12.
Утвори із букв, які знаходяться в зірочках слова.
Перевір себе.
Сатурн. Уран.
Підсумуй урок.

2. Математика. Зошит з математики частина 9. С. 3 - 6.
Тема уроку. Нумерація трицифрових чисел. Множення чисел на 10 і 100. Периметр прямокутника.
Завдання 1.
Попрацюй у будиночку чисел.
Заповни порожні клітинки в таблиці. Повтори назви круглих трицифрових чисел.
Завдання 2.
Запиши всі можливі круглі трицифрові числа, що містять цифри 0, 1, 5. Отримані числа розташуй у порядку спадання.
Розв'язання.
0, 1, 5
1. Зверни увагу, що числа треба утворити круглі. Згадай, які числа називають круглими.
2. Числа розташовуємо у порядку спадання (від більшого до меншого). Яке з двох чисел поставимо в розряді сотен? (Почнемо з найбільшого числа - це число 5). Яке в розряді десятків? (цифри в числі можуть повторюватися) Це число  - 5. Перше найбільше число 550.
Запиши наступні числа, скористуйся методом організованого перебору.
Перевір себе.
550, 510, 500, 150, 110, 100.
Завдання 3.
Повтори правило, які числа називаємо натуральними та виконай завдання.
Перевір себе
В.
Завдання 4.
Визнач, скільки чисел стоїть у натуральному ряді між найменшим натуральним числом і найбільшим трицифровим числом.
Назови найменше натуральне число. (Це число 1).
Подумай і скажи найбільше трицифрове число (Це число 999).
Скільки чисел стоїть між ними? (999 - 2 = 997, числа 999 та 1 не рахуємо, тому мінус 2.)
Завдання 5.
Уважно прочитай правило Мудрої Сови. 
Вивчи його напам'ять.
Виконай множення.
Перевір себе.
100, 140, а0, 700, 290, n00.
Порівняй значення числових виразів.
Перевір себе.
Для початку виконай множення, а потім порівняй результати.
а) 6 * 10 > 4 * 10;
б) 8 * 10 < 3 * 100;
в) 6 * 100 > 18 * 10;
г) 72 * 10 < 9 * 100;
д) 35 * 10 > 11 * 10;
е) 5 * 100 > 25 * 10.

Завдання 6.
Відкрий робочий зошит, напиши:
                          4 травня
      Дистанційна робота
    Математичний диктант
Виконай завдання математичного диктанту.
Перевір себе.

Завдання 7.
У робочому зошиті запиши:
                     № 2
Запиши числові вирази, познач порядок дій, обчисли.
Перевір себе.
         1        3       2
(325 - 197) + 73 * 10 = 858
1)     325       
        197       
        128
2) 73 * 10 = 730
3) 128 + 730 = 858
        2     3         1      
б) 5 * 10 * (560 - 550) = 500
1)  560 - 550 = 10
2)  5 * 10 = 50
3) 50 * 10 = 500
        2        3         1
в) 1 * 100 + (764 - 385) = 479
1)       764
          385
          379
2) 1 * 100 = 100
3) 100 + 379 = 479
Завдання 8.
Познач порядок дій та виконай завдання за зразком завдання 7.
Перевір себе.
а) 414;        б) 360.
У робочому зашиті запиши:
            Задача № 3.
Запиши короткий запис задачі, розв'яжи її і не забудь про повну відповідь.
Перевір себе.
                          Розв'язання
1) 3 * 3 = 9 (р.) - моркви;
2) 9 * 5 = 45 (р.)
Відповідь: бабуся прополола 45 рядків цибулі.
Завдання 11.
Уважно прочитай повідомлення Знайка.
Запам'ятай.
Периметр - це сума довжин усіх сторін многокутника.
Щоб дізнатися периметр многокутник, треба знати довжину усіх сторін, а потім довжину сторін додати.
Завдання 12.
Виміряй довжину сторін прямокутника, запиши її та обчисли периметр цієї фігури.
Перевір себе.
AK = CD = 6см;
DA = KC = 2 см;
Р = AK + KC + CD + DA;
Р =  6 + 2 + 6 + 2 = 16 (см)
          Сторінка Чемпіонів.
За 4 хвилини розв'яжи 3 задачі.
Підсумуй урок.

3. ЯПС (читання) С. 7 - 9.
Тема уроку. Читання - найкраще навчання.
Завдання 1.
Прочитай виразно вірш. Про що в ньому йдеться. Поміркуй, чому Іван Франко порівняв книгу з морською глибиною.
завдання 2. Уважно подивись на на портрет. Хто з письменників зображений на портреті. Згадай твори цього письменника.
Завдання 3.
Хвилинка Знайка. Прочитай текст та виконай завдання.
Завдання 4.
Завдання 5.
Прочитай уривок твору "Повість минулих літ".
Що спільного ти для себе знаходиш у вірші Івана Франка та "Повісті минулих літ" спільне. Підкресли.
Завдання 6.
Прочитай рядки віршів і прокоментуй їх зміст.
Завдання 7.
Завдання 8.
Вибери кілька літер алфавіту та напиши якомога більше літературних персонажів, найменування яких починаються із цих літер.
Завдання 9.
Переглянь відео  та виконай завдання.
Завдання 10.
Прочитай загадку, напиши відгадку.
Чи доводилось тобі бувати у бібліотеці? Чи подобається тобі обирати книжки для читання?
Послухай пісню.
Підсумуй урок.















Немає коментарів:

Дописати коментар