Страницы

Завдання на 28 квітня

Доброго ранку батьки та учні!
Сьогодні 28 квітня. Вівторок.
Цікавинка дня.
Розклад уроків на 28 квітня.
1. ЯПС (природознавство)
2. ЯПС (математика)
3. Українська мова. Читання.
Бажаю гарного дня і плодотворної роботи.

1. ЯПС (природознавство) С.14 - 18.
Тема уроку. Волога в повітрі. Хмари.
Завдання 1.
Прочитай лист Центаврика.
Відповісти на це запитання допоможе інформація Центаврика.
Завдання 2.
Зроби спостереження за температурою повітря протягом дня та запиши результати у зошит.
Завдання 3.
Щоб заповнити пропуски  пригадай:
Що таке вітер? (відкрий зошит ЯПС тиждень 30 с.3).
Як атмосферний тиск впливає на переміщення повітряних мас? (зошит ЯПС тиждень 29 с. 25 завдання 6).
Завдання 4.
Уважно прочитай правило Мудрої Сови, відтвори з пам'яті.
Завдання 5.

Завдання 6.
Ознайомся з тлумачним словничком.
Завдання 7.
Прочитай разом з диктором довідку від Адаптера.
Завдання 8.
Вправи для покращення зору.
Завдання 9.
Вправа "Фотоапарат".
Завдання 10.
Уважно розглянь схему великого кругообігу води в природі та дай відповіді на запитання.
Конденсація - це зворотній процес випаровування, тобто перетворення пари на воду.
Перевір себе.
  • Випаровування води відбувається з поверхонь водойм та процесу транспірації (випаровування води з поверхні рослин).
  • Чим більше поверхня водойми, тим більше вологи буде випаровуватися.
  • В результаті конденсації водяної пари утворюються хмари.

ЗОРЯНІ  ПЕРЕГОНИ.
Після роботи над тестами із букв відповідей 

склади слово.
Завдання 11.
Робота з кліматичною картою України.
Роздивись карту. Познач панівні напрямки вітру у січні в Києві та Дніпрі.

Підсумуй урок.
Що нового дізнався/лася на цьому уроці?

2. Математика.
Тема уроку. Діагностувальна (підготовча) робота № 9.
Рекомендації щодо виконання діагностувальної (підготовчої) роботи № 9.
Уважно подивіться і знайдіть діагностувальну (підготовчу) роботу № 9 . Підпишіть свою роботу (прізвище, ім'я).
Дата виконання: 28.04.
Роботу виконувати на цьому аркуші паперу. Записи робити кульковою ручкою. Виконувати роботу самостійно, протягом 40 хвилин.
Завдання 1.
Перед тим, як порівнювати числа, запиши їх за допомогою цифр, а потім порівняй.
Завдання 2.
Виконай обчислення, а потім з'єднай рядки лівого стовпчика з рядками правого стовпчика.
Завдання 3.
Усно порахуй, запиши тільки відповіді у хмарках.
Завдання 4.
Над виразом пропиши порядок дій. Сам вираз списувати не потрібно. Під кожним виразом записати по порядку кожну дію з розв'язанням, яку прописали над прикладом (зразок виконання відеоурок 8).
Завдання 5.
Записати коротку умову задачі.
Дії розв'язання (біля розв'язання першої дії написати найменування (предмети, які рахували) та пояснення.
Відповідь.
Виконати додаткові завдання, якщо залишився. час.
Будьте зосередженими, не відволікайтесь. Виконуйте роботу охайно, не поспішаючи, обмірковуйте кожне завдання. Бажаю успіхів.

3. Українська мова. Читання. С.22.
Тема уроку. Узагальнення вивченого з теми "Будова слова". Діагностувальна робота з читання.
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Переглянь свою діагностувальну роботу з української мови, проаналізуй помилки, які були допущені при виконанні цієї роботи.
Завдання 5.
Розкажи своїм рідним про будову слова.
Завдання 6.
Виділи корень у поданих словах та впиши їх у "рамку" з морфем, утворюючі спільнокореневі слова.
Перевір себе.
Заходився, зажурився, залишився.
Безсоромний, безмовний, безвинний.
Завдання 7.
З'єднай слова та префікси.
Згадай, коли пишемо префікс при-, а коли префікс пре-.
Префікс при- означає наближення (прийти, приїхати), приєднання (приклеєний) і неповну дію (присісти).
Префікс пре- означає дуже: пречудовий (дуже чудовий).
Перевір себе.
Примирити, приголубити, приспати.
Премилий, прегірко, пресмачний.
Завдання 8.
Завдання 9.
Відкрий робочий зошит, запиши:
              28 квітня
      Дистанційна робота
            Диктант
Завдання 10.
Завдання 11.
Попрацюй на ігровій сторінці (с.30).
Завдання 12.
Діагностувальна робота з читання.
Відшукай серед контрольних робіт:
Українська мова. Читання.
Робота з літературним твором (письмово).
Прочитай уважно запропонований текст та виконай завдання.
Всі письмові завдання виконуй кульковою ручкою.














Немає коментарів:

Дописати коментар