Страницы

Завдання на 21 травня.

Доброго ранку, любі друзі!
Сьогодні 21 травня. Четвер.
Цікавинка дня.
21 травня - день вишиванки.
У культурі практично будь-якого народу є речі, які яскраво відображають його особливу національну традицію. Вишиванка - яскравий приклад і підтвердження цьому. Історія вишиванки своїми витоками сягає в незапам’ятні часи. Ще за свідченням знаменитого давньогрецького історика, географа і мандрівника Геродота, елементами вишиванки був прикрашений одяг скіфів, які проживали в наших землях в період VIII ст. до н. е. - IV ст. н. е. Знаменитий арабський мандрівник X ст. у своїх розповідях також згадує про русів, які носили вишитий одяг. У ході сучасних досліджень, наприклад, на Черкащині були знайдені срібні бляшки з фігурками чоловіків, датування знахідок VI ст., дослідження яких показали ідентичність елементів одягу і орнаменту вишивки українського народного костюма XVIII-XIX століть.
День вишиванки - поки ще не офіційне і відносно нове народне свято, покликане к сприянню єдності і культурного відродження всього багатонаціонального українського народу. Воно відзначається в третій четвер травня.
В 2020 році День вишиванки припадає на 21 травня.

 Саморобка "Вишиванка для хлопчика"




Саморобка "Вишиванка для дівчинки"


Розклад уроків на 21 травня.
1. ЯПС.
2. Математика.
3. Українська мова. Читання.
Бажаю успіхів у сьогоднішньому навчанні.


1. ЯПС. С. 27 - 29.
Тема уроку. Школа - називається так моє життя!
Завдання 1.
Прочитай вірш та згадай, що цікавого відбулося протягом цього навчального року.
Завдання 2.
Розглянь обкладинки зошитів. Обкладинку найцікавішого предмету - яскраво розфарбуй, найскладнішого - підкресли зеленим кольором.
Придумай "чарівну" формулу, яка може допомогти дітлахам вивчити найскладніші предмети.
Завдання 3.
Ігрова сторінка.
Завдання 4.
Закресли в кожному прикладі два сірника так, щоб отримати рівність.
Перевір себе.
26 - 5 = 21,   37 + 10 = 47,  55 - 39 = 16.
Завдання 5.
Допоможи Кнопочці з'єднати слова  правої колонки зі словами лівої колонки.
Завдання 6.
Розгадай ребуси.
Перевір себе.
Результат. Ніжність.
Завдання 7.
Із букв утвори слова - назви небесних тіл.
Завдання 8.
Підбий підсумок уроку.
Яке завдання сподобалось виконувати?

2. Математика.
Тема уроку. Діагностувальна (тематична) робота № 9.
Це остання діагностувальна робота, яку треба виконати сьогодні. 
Мета роботи: перевірити твої знання з математики.
Для виконання тобі знадобиться аркуш паперу з цією роботою. Знайди друкований аркуш з написом.
Діагностувальна (тематична) робота 9.
Всю роботу треба записати у робочому зошиті.
Відкрий робочий зошит, запиши:
                   21 травня
Діагностувальна робота № 9.
                       № 1
Зроби перетворення записів чисел на цифровий запис, а тільки потім порівнюй.
Кожну рівність або нерівність записуй з нового рядка.
                        № 2
Розв'яжи вирази з іменованими одиницями в стовпчик зручним для тебе способом.
                           № 3
Запиши числовий вираз. Над арифметичними діями познач порядок дій, під арифметичними діями запиши проміжну відповідь. ОБОВ'ЯЗКОВО!!!
                        № 4 
Запиши, що відомо тобі.
Запиши, за якою формулою будеш знаходити невідоме.
Обов'язково запиши біля відповіді одиниці вимірювання. 
                      Задача  № 5 
Уважно прочитай задачу, підкресли головні слова і особливо в питанні.
Запиши коротку умову.
Будь уважним/на під час розв'язання. Скільки знаків питання у короткій умові, стільки і дій. Тому не загуби знаки питання при складанні короткої умови.
Кожне слово в задачі означає певну дію.
Обов'язково напиши найменування та пояснення у першій дії.
Відповідь - розповідне речення.
                                        № 6*
Запиши два різних рівняння. Спробуй спочатку на чернетці. Коли будеш робити перевірку - обчисли вираз, який отримав.

Я впевнена, що ти гарно підготовлений/а до цієї роботи. Всі завдання виконуй не поспішаючи, обмірковуй кожне своє рішення, перевіряй свої обчислення. Записи роби охайно і старанно - це ж річна робота.
Бажаю успіхів! 
Ти все зможеш виконати! 
Я в тебе вірю!

3. Українська мова. Читання. С. 57 - 63.
Тема уроку. Мовні ігри. Повторення вивченого за рік на уроках читання.



Немає коментарів:

Дописати коментар