Страницы

Завдання на 7 травня.

Доброго ранку!
Сьогодні 7 квітня. Четвер.
Цікавинка дня.
7 квітня - День радіо.
У середньому український радіослухач проводить із радіо 4 години 20 хвилин на день. Слухають радіо найчастіше на роботі, вдома та в автомобілі.
Самий комічний жарт на радіо був зафіксован 1 квітня 1976 року в Англії. На радіо астроном ведучий на ім’я Патрік Мур передав повідомлення мовляв, сьогодні вранці о 9:47 Плутон буде знаходитися позаду Венери, в результаті чого на всій нашій планеті має знизитися тяжіння. Так само він рекомендував всім стрибати, щоб відчути всю красу космонавтів. Яке здивування було у працівників радіо, коли їм почали дзвонити і говорити, що вони відчули невагомість, а одна жінка стверджувала про польоти над диваном в її кімнаті.

Розклад уроків на 7 травня.


1. ЯПС.
2. Математика.
3. Українська мова. Читання.

Бажаю гарного навчання.

1. ЯПС. С.33 - 36.
Тема уроку. Вчать у школі.
Завдання 1.
Вивчи приспів пісні та заспівай.
Завдання 2.
Розфарбуй кружечки те відображено настрій, з яким ти ходив до школи.
Завдання 3.
Переглянь фрагмент фільму "Гаррі Поттер і Рон Візлі отримали "наганяй" від учителя.
Завдання 4.

Сторінка Читайлика.

Завдання 5.

Уважно розглянь фрагмент карти та знайди на ній Україну. Умовно познач кордони нашої країни.

Завдання 6.

Попрацюй над інформацією за алгоритмом успішної роботи з текстом.(с.410

Завдання 7.

"Озвуч" відеофрагмент.


Завдання 8.




Сторінка Запам'ятайлика
Завдання 10.
Виконай вправ "Фотоапарат". Відтвори з пам'яті уривки пісні про дружбу.


Заспівай "Пісню про дружбу".
Ігрова сторінка
Завдання 11.
Розгадай ребуси.
Завдання 12.
Склади з букв назви планет (назви планет - це власні назви).
Завдання 13.
Підсумуй урок.



2. Математика. С. 8 - 11. 
Тема уроку. Нумерація трицифрових чисел. Ділення чисел на 10 і 100. Парність та непарність чисел. Коло, круг та їх елементи.
ВІДЕОУРОК.
Тренажер відпрацювання рахунку в межах 20 з переходом через розряд.




3. Українська мова. Читання. С.13 - 21.
Тема уроку. Повторення. Іменник. Речення. Фонетика. Казка Леоніда Шияна "Пригоди Босмінки".

Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроків, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Прочитай скоромовку.
Дай відповіді на питання, які стоять після скоромовки.
Завдання 5.
Відкрий сторінку 70 та розкажи все що ти знаєш про іменник.
Добери та запиши спільнокореневі іменники до слів.
Київ - (хто?);
малювати - (що?) назва предмету;
гордий - (що?) - риса людини.
Завдання 6.
Завдання 7.
Розглянь схему. Пригадай за нею все що ми вчили про речення. Склади та задай питання рідним за змістом схеми.
Завдання 8.
Уважно прочитай спогади Поспішайка про літні канікули. Виправ помилки. 
В останньому реченні підкресли простим олівцем під лінійку однією рискою підмет (що?), двома рисками присудок (що робили?). Надпиши над підметом і присудком частини мови.

Перевір себе.
     Пам'ятаю літо в селі. Там живуть мої друзі Мар'янка й Валер'ян. Ми часто гралися м'ячем. На подвір'ї пахло м'ятою. У верхів'ї в'язів співали солов'ї. А як медвяно цвіли липи! Чи й ваші канікули пройшли так чудово?
Допоможи Поспішайкові пригадати правила, які він загубив.
Склади і запиши спонукальне речення (спонукання до дії) - пораду на одне з правил. Почни зі звертання. Звертання вживається тільки у кличному відмінку (Поспішайко)
Завдання 9.
Завдання 10.
Пригадай , як відмінюють іменники. Допиши закінчення.
В цьому тобі допоможуть слова помічники.
Н.в. є хто? що?
Р.в. немає кого? чого?
Д.в. даю кому? чому?
Зн.в. бачу кого? що?
Ор.в. керую ким? чим?
М.в. знаходжусь на кому? на чому?
Кл.
Завдання 11.
Упиши слова в три колонки. Але спочатку під слово олівцем напиши звукову схему, а потім порахуй кількість звуків і букв.
Пам'ятай:
буквосполучення дж - один звук, подовження  - один звук, 
буква я після апострофа та 
буква щ - позначають два звука
Завдання 12.
Алгоритм дій попереднього завдання.
Завдання 13.
Напишіть, будь ласка,
                     7 травня

Завдання 14.
Завдання 15.
Переглянь відеофрагмент.
Завдання 16 .
Прочитай вислови. Поміркуй над кожним.
Чи погоджуєшся ти з думкою, що природа може бути для нас вчителем?
Завдання 17.
З'єднай стрілочками терміни та визначення.
Завдання 18.
Вправа "Фотоапарат".
Поміркуй, чи можна казку "Пригоди Босмінки" вважати пізнавальною.
Завдання 19.
Завдання 20.
Вправа "Сорока і черепаха".
Завдання 20.
Робота з тлумачним словничком.




Випиши в робочий зошит слово, у якому звуків більше ніж букв.

Згадай, в яких випадках буква може позначати два звука. Згадавши правило, швидко відшукаєш його.

Завдання 22.

Виправ три помилки Незнайка.

Завдання 23.

Разом з диктором прочитай уривок казки.


Завдання 25.

Виконай завдання Питайлика.

Завдання 26.

Підсумуй урок.











Немає коментарів:

Дописати коментар