Страницы

Завдання на 21 квітня.

Доброго ранку батьки та учні!
Сьогодні 21 квітня. Вівторок.
Ну, що відпочили? Давайте далі працювати.
Цікавинка дня.
21квітня -Всесвітній день творчості.
      Знання потрібні людині, щоб жити. Щоб життя було приємним, зручним, комфортним та максимально безпечним. Такі знання набуваються нами через закладений в нашій природі творчий процес. Він дозволяє створювати щось унікальне і корисне, що часто породжує справжні виноходи, а вони в свою чергу дозволяють нам вирішувати ті завдання, які ставить перед нами завжди мінливий неповторний поточний момент.  
   Сьогодні пропоную зробити декілька паперових літаків та спробувати визначити, яка модель найкраще літає. Можливо колись хтось із вас винайде нову модель літака, яка здивує все людство. Бажаю успіхів.

Розклад уроків на 21 квітня.
1. ЯПС (природознавство).
2. ЯПС (математика).
3. Українська мова. Читання.

1. ЯПС (природознавство). Зошит ЯПС тиждень 30. с. 3 - 7.
Тема уроку: Погода.
Завдання 1.
Прочитай лист Центаврика.

Укажи шар атмосфери, у якому утворюється вітер (повтори у зошиті ЯПС тиждень 29 с. 14)
Завдання 2.
Прочитай та запам'ятай правило Мудрої Сови.

Завдання 4.
Уважно прочитай слова, відтвори з пам'яті.
Завдання 5.
Прочитай та перекажи довідку Адаптера.

Завдання 7.
Допоможи Питайлику.  Укажи, що називають погодою.
Завдання 8.
Уважно прочитай текст вправи "Фотоапарат", запам'ятай його та запиши у зошит.

Завдання 9.
Уважно роздивись схему утворення денного морського вітру і дай відповіді на запитання (допомогою стане зошит ЯПС тиждень 29 с.25, 27).
Перевір себе.
1. Повітря прогрівається швидше над суходолом.
2. Тепле повітря піднімається.
3. Атмосферний тиск над ділянкою, де опиняється тепле повітря знижується.
4. Холодне повітря опускається.
5. Вітер дме з  моря на поверхню Землі.
Зоряні перегони.
За 4 хвилини дай відповіді на питання. З букв відповідей склади слово.
Завдання 9.
Розглянь кліматичну карту України та визнач, де в країні в січні сама тепла погода.
Підсумуй урок.
Які нові знання отримав/ла на уроці?

2. ЯПС (математика) с.9 - 11.
Тема уроку: Сходинками до математичного Олімпу. Розв'язування задач підвищеної складності.
Завдання 1.
Переглянь відео і ти дізнаєшся, як можна за допомогою пальців рук виконувати множення числа 9.
Виконай обчислення за допомогою пальців рук.
Завдання 2.
Переглянь ще одне відео, яке розкриє тобі другий спосіб множення на число 9 .
Завдання 3.
Продемонструй своїм рідним один із способів множення числа 9.
Завдання 5.
Прочитай уважно правило.
Завдання 6.
Перевір себе.
Д. Метод організованого перебору.
Алгоритм дій.
1. Запиши всі трицифрові круглі числа, сума значень цифр яких дорівнює 9: 180, 810, 270, 720, 360, 630, 540, 450, 900.
2. Знайди числа, у яких кількість десятків  - 7 (за умовою значення цифри десятків на 2 менше від 9). Таке число одне - 270. Відповідь: 270.
Завдання 8.
Перевір себе.
Використовуємо метод організованого перебору.
а) (5 + 5 - 5) : 5 = 1;
б) 5 : 5 + 5 : 5 = 2;
в) (5 + 5 + 5) : 5 = 3;
г) (5 * 5 - 5) : 5 = 4.
Завдання 9.
Скористаємося методом організованого перебору.
Перевірку можна зробити за допомогою методу схематичного малюнку.
   Молодша            Середня         Старша
👧                          👸 + 1              👩 + 2

1) ( 9 - (1 + 2)) : 3 = 2 (пр.) - молодшій;
2) 2 + 1 = 3 (пр.) - середній;
3) 2 + 2 = 4 (пр.) - старшій.
Відповідь: 4; 3 і 2 пряники отримала кожна дівчинка.
Завдання 10.
Творча майстерня.
Підсумуй урок.
Яке завдання було важко виконувати?
Яке завдання сподобалося найбільше?

3. Українська мова. Читання. с. 9 - 15.
Тема уроку: Будова слова. Суфікс. Правопис суфіксів. Василь Сухомлинський = учитель, гуманіст. Оповідання Василя Сухомлинського.
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Заповни пропуски в риму.
Завдання 5.
Перевір себе.
В.
Розбір за будовою першого рядка. Познач умовними позначками будови слова.
Щиглі в кущах пищали.
Завдання 7.
Прочитай правило, впиши пропущені слова.
Завдання 8.
Перевір себе.
Тортик, котик, віршик, Петрик, ведмедик, велосипедик
Трава - травиця, травичка.
Вода - водиця, водичка.
Земля- землиця, земличка.
Верба - вербиця, вербичка. 
Завдання 10.

Завдання 13.
Перевір себе.
Охо-рон-ник, пін-ний, при-кор-дон-ник, пле-мін-ни-ця, ли-мон-ни-ця.
Завдання 14.
Перевір себе.
1. В. 2. Б.
3. Рука - ручка, ручний, рученька.
Білий - білити, біленький, біліло.
4. У квітні цвітуть усякі весняні квіти.
Завдання 16.
Прочитай інформацію.
Завдання 17.
Переглянь відео.
Завдання 18.
Уважно прочитай повідомлення Знайки.
Завдання 19.
Вправа "Фотоапарат"
Завдання 21.
Для покращення техніки читання виконай вправу "Сорока і Черепаха"
Крислатий, який має розложисте гілля, розкішну крону.

Завдання 22.
Тлумачний словничок.
Завдання 24.
Прочитай твір Василя Сухомлинського.
Завдання 26.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 27.
Прочитай виразно твір Василя Сухомлинського.
Завдання 28.
Виконай завдання Питайлика.
Вибери один твір Василя Сухомлинського та запиши аудіозапис свого виразного читання вголос протягом 1 хвилини.

Завдання 29.
Підсумуй урок.










Немає коментарів:

Дописати коментар