Доброго ранку, друзі!
Сьогодні 20 травня. Середа.
Розклад уроків на 20 травня.
1. ЯПС. Перевірка техніки читання.
2. Математика. Робота над помилками.
3. Українська мова. Читання.
1. ЯПС С.44 - 45.
Тема уроку. Перевірка техніки читання.
Сьогодні мені дуже хочеться почути, як ти навчився/лася читати протягом другого класу.
Ваше завдання прочитати текст правильно (дочитувати закінчення, правильно ставити наголос, звертати увагу на інтонацію (особливо в прямій мові), розуміючи прочитане, виразно.
Завдання 10 С.44.
Ознайомся з тлумачним словничком.
1. Прочитай текст протягом 1 хвилини, записуючи на диктофон телефону.
2. Дочитай текст до кінця.
3. Завдання 12.
Дай відповіді на запитання Питайлика.
Переглянь фрагмент фільму.
Переглянь фрагмент фільму.
Після виконаної роботи надішли мені свої аудіозаписи з читанням та фото сторінки 45 з виконаними завданнями.
2. Математика. Робота над помилками.
Сьогодні будемо працювати у друкованому зошиті з математики частина 9, с.32.
ІІ. Виконай завдання.
Завдання 1.
Порівняй.
Алгоритм дій.
1. Запиши числа, які треба порівняти за допомогою цифр.
2. Порівняй числа.
Зразок.
5 дес. 6 од. … 56 дес.
Десяток - це 10. Щоб запис перетворити на число, треба:
якщо указана кількість десятків. то число помножити на 10.
57 дес. = 57 * 10 = 570.
Якщо указана кількість сотен. то число потрібно помножити на 100.
7 сот. = 7 * 100 = 700.
Якщо указана кількість одиниць, то число треба помножити на 1.
600 од. = 600 * 1 = 600.
якщо указана кількість десятків. то число помножити на 10.
57 дес. = 57 * 10 = 570.
Якщо указана кількість сотен. то число потрібно помножити на 100.
7 сот. = 7 * 100 = 700.
Якщо указана кількість одиниць, то число треба помножити на 1.
600 од. = 600 * 1 = 600.
Переводимо: 5 дес. = 5 *10 = 50
6 од. = 6
50 + 6 = 56.
56 дес. = 56 * 10 = 560
56 < 560
33 дес. = 33 * 10 = 330.
900 од. (кількість одиниць числа 900) = 900.
Завдання 2.
Розв'язати у стовпчик зручним способом.
ІІІ. Виконай у робочому зошиті.
Завдання 1.
Зверніть увагу!
Якщо сума чи різниця чисел беремо у дужки.
Перевір себе.
а) 7 * 8 + (77 - 38) =
б) 753 - 63 : 9 =
в) (257 - 234) * (300 : 100) =
Якщо не поставити в дужки 300 : 100, то 2 дія буде множення. А нам потрібно знайти добуток різниці і частки.
При розв'язанні таких виразів пишемо над арифметичним знаком порядок дій, під знаком проміжну відповідь.
Завдання 2.
1. Підкреслити олівцем головні слова в задачі. Поставити знак питання біля невідомого.
2. Записати коротку умову.
3. Розв'язати задачу. кількість знаків питання показує на кількість дій у задачі.
Після першої дії обов'язкове пояснення.
Якщо питається "у скільки разів", то найменування 2 дії (рази) і у відповіді рази.
4. Напиши відповідь.
Завдання 3.
Запиши два різних рівняння, використовуючи букву х та числа 56 і 100.
Уяви, що число 100 найбільше з трьох чисел.
Якщо складати рівняння з дією додавання, то яким компонентом може бути число 100.
Якщо складати рівняння з дією віднімання, яке місце в цьому рівнянні займе найбільше число 100.
Завдання 4.
Для виконання цього завдання необхідно згадати формулу знаходження діаметру.
d = 2 * r
Підстав свої значення та знайди діаметр кола.
3. Українська мова. Читання. С. 46 - 52.
Тема уроку. Повторення вивченого про мову і мовлення. Оповідання Василя Чухліба "Той, що живе на баштані".
Немає коментарів:
Дописати коментар