Страницы

Завдання на 20 травня.

Доброго ранку, друзі!
Сьогодні 20 травня. Середа.
Розклад уроків на 20 травня.
1. ЯПС. Перевірка техніки читання.
2. Математика. Робота над помилками.
3. Українська мова. Читання. 

1. ЯПС С.44 - 45.
Тема уроку. Перевірка техніки читання.
Сьогодні мені дуже хочеться почути, як ти навчився/лася читати протягом другого класу.
Ваше завдання прочитати текст правильно (дочитувати закінчення, правильно ставити наголос, звертати увагу на інтонацію (особливо в прямій мові), розуміючи прочитане, виразно.
Завдання 10 С.44.
Ознайомся з тлумачним словничком.
1. Прочитай текст протягом 1 хвилини, записуючи на диктофон телефону.
2. Дочитай текст до кінця.
3. Завдання 12. 
Дай відповіді на запитання Питайлика.
Переглянь фрагмент фільму.



Після виконаної роботи надішли мені свої аудіозаписи з читанням та фото сторінки 45 з виконаними завданнями.


2. Математика. Робота над помилками.
Сьогодні будемо працювати у друкованому зошиті з математики частина 9, с.32.
ІІ. Виконай завдання.
Завдання 1.
Порівняй.
Алгоритм дій.
1. Запиши числа, які треба порівняти за допомогою цифр.
2. Порівняй числа.
Зразок.
5 дес. 6 од. … 56 дес.
Десяток - це 10. Щоб запис перетворити на число, треба:
 якщо указана кількість десятків. то число помножити на 10.
57 дес. = 57 * 10 = 570.
Якщо указана кількість сотен. то число потрібно помножити на 100.
7 сот. = 7 * 100 = 700.
Якщо указана кількість одиниць, то число треба помножити на 1.
600 од. = 600 * 1 = 600.
Переводимо: 5 дес. = 5 *10 = 50
                         6 од. = 6
                         50 + 6 = 56.
                         56 дес. = 56 * 10 = 560
56 < 560

33 дес. = 33 * 10 = 330.
900 од. (кількість одиниць числа 900) = 900.
Завдання 2.
Розв'язати у стовпчик зручним способом.
ІІІ. Виконай у робочому зошиті.
Завдання 1.
Зверніть увагу!
Якщо сума чи різниця чисел беремо у дужки.
Перевір себе.
а) 7 * 8 + (77 - 38) =
б) 753 - 63 : 9 = 
в) (257 - 234) * (300 : 100) = 
Якщо не поставити в дужки 300 : 100, то 2 дія буде множення. А нам потрібно знайти добуток різниці і частки.
При розв'язанні таких виразів пишемо над арифметичним знаком порядок дій, під знаком проміжну відповідь.
Завдання 2.
1. Підкреслити олівцем головні слова в задачі. Поставити знак питання біля невідомого.
2. Записати коротку умову.
3. Розв'язати задачу. кількість знаків питання показує на кількість дій у задачі.
Після першої дії обов'язкове пояснення.
Якщо  питається "у скільки разів", то найменування 2 дії (рази) і у відповіді рази.
4. Напиши відповідь.
Завдання 3.
Запиши два різних рівняння, використовуючи букву х та числа 56 і 100.
Уяви, що число 100  найбільше з трьох чисел. 
Якщо складати рівняння з дією додавання, то  яким компонентом може бути число 100.
Якщо складати рівняння з дією віднімання, яке місце в цьому рівнянні займе найбільше число 100.
Завдання 4.
Для виконання цього завдання необхідно згадати формулу знаходження діаметру.
d = 2 * r
Підстав свої значення та знайди діаметр кола.

3. Українська мова. Читання. С. 46 - 52.
Тема уроку. Повторення вивченого про мову і мовлення. Оповідання Василя Чухліба "Той, що живе на баштані".




Немає коментарів:

Дописати коментар