Страницы

Завдання на 6 травня.

Доброго ранку!
Сьогодні 6 травня. Середа.
Цікавинка дня.
6 травня - День розмальовки.
Пропоную зайти на сторінку дитячого порталу "Пустунчик" і розмальвати картинки.

Подія 6 травня - День розмальовки
Розклад уроків на 6 травня.
1. ЯПС (природознавство).
2. Українська мова. Читання.
Бажаю гарного настрою і плодотворної роботи.

1. ЯПС (природознавство) . С.23 - 27.

Тема уроку. Календар погоди.
Завдання 1.
Прочитай лист Центаврика.
Прочитай уважно припущення, чому тварини краще за людей передчувають зміни погоди та познач правильну відповідь.
Завдання 2.
Який напис розміщується біля показників низького тиску, а який - біля показників високого тиску?
Ми знаємо, що атмосферний тиск залежить від погодних умов.
При опадах - тиск знижується, а при ясній погоді - підвищується.
Зроби висновок: де показник низького тиску, а де показник високого тиску.
Завдання 3.
Прочитай інформацію про прогноз погоди.
Завдання 4.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Завдання 5.
Прискорюючи темп прочитай слова в стовпчиках.
Завдання 6.
Прочитай повідомлення Адаптера.
Завдання 7.
Завдання 8.
Укажи ознаку ясної сухої погоди.
Завдання 9.
Виконай вправу "Фотоапарат". 




Завдання 10.

Розглянь світлини та передбач погоду, яка буде завтра.

Завдання 11.
Пригадай умовні позначки.
Відкрий зошит ЯПС, тиждень 31 с. 22.
Завдання 12.
Сторінка дослідника природи.

Погоди.рочитай інформацію та попрацюй у календарі  погоди.

Зоряні перегони.

Підсумуй урок.

2. Українська мова. Читання. С.9 - 12.
Тема уроку. Повторення. Науково-популярний текст "Що знає другокласник". Речення. Фонетика.
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.

Завдання 2.
Прочитай тему уроку, зроби висновок, що ти вже знаєш і вмієш за темою уроку.
Завдання 4.
Робота з науково-популярним текстом за алгоритмом. Прочитай уважно.

Завдання 5.

Завдання 6.
Перекажи цей текст за планом.
1.Що ми називаєм реченням?
2. Як правильно оформити речення на письмі?
3. Які ти знаєш речення за метою висловлювання?
4. Назви , як розподіляють речення за інтонацією.
5. Що таке підмет і присудок?
6. Як установити зв'язок слів у реченні? 
7. Скільки в українській мові  звуків?
Скільки голосних? приголосних?
Скільки букв нараховує абетка?
8.Що можна сказати про літери я, ю, є, ї.
9.Назви губні приголосні.
Завдання 7.

Завдання 8.

Прочитай вірш "Барвінок". Познач межі речення (розділові знаки). Порахуй кількість речень. 

Письмово встанови зв'язок між словами речення. Виконай спочатку завдання у програмі learningapps.org



А зараз спиши у друкований зошит. Кожне нове словосполучення записуй з нового рядочку.
Дай характеристику цьому реченню (мета висловлювання, інтонація, підмет та присудоки підкресли простим олівцем під лінійку)
Підкресли в тексті спільнокореневі слова.
У виділених словах познач префікс.
Завдання 9.
Завдання 10.

Вправа "Будівельник"
Зміни закінчення та склади речення.
Допоможуть тобі питання.
Що?→ є якою? → чим? → чого?
Завдання 11.
Прочитай уривок вірша, встав пропущені слова ( внизу є слова для довідки, вони повінні співпадати зі схемами, які знаходяться замість цих слів).
Завдання 12.
Вправа "Фотоапарат"

Побудуй звукову модель першого слова.
Усно зроби фонетичний розбір другого слова. (зразок останній абзац на с.10).
Завдання 13.
Для початку поділи слова на склади, 
зроби звукову модель слів, а потім порахуй буки і звуки.
Згадай! 
Букви ю, я - на початку складу позначають два звуки.
Буква щ - позначає два твердих звука.
Буквосполучення дж - один твердий звук.
Буква ї - завжди позначає два звука.
Завдання 14.
Тренувальний диктант.
Завдання 15.
Відгадай загадку.
Склади слова з цими буквосполученнями.
Завдання 16.
Рухова хвилинка.




Немає коментарів:

Дописати коментар