Страницы

Завдання на 6 квітня.

Доброго ранку шановні батьки та любі  учні!
Сьогодні 6 квітня. Понеділок.
Цікавинка дня.
6 квітня - Міжнародний день спорту на благо миру та розвитку.

       До цього дня вчені та історики не можуть прийти до однозначного висновку - де ж вперше людина вигадала спорт. Це не дивно, так як діяльність, яку сучасна наука відносить до такого поняття, як заняття спортом, була притаманна без винятку всім людям по всій землі і схоже, що в усі часи. Змагання, гра, розвага, активний відпочинок, численні інтелектуальні вправи, досягнення кращих результатів, тренування фізичних та інших навичок, ось лише невеликий перелік тих видів діяльності, які включає в себе це широке поняття. І не дивлячись на максимальний накал зусиль і емоцій, які іноді додаються при занятті спортом, однозначно одне - це абсолютно мирний процес. Він сприяє розвитку і є життєствердним в усіх відношеннях.
Шановні батьки та любі учні! 
Дякую вам за аудіозаписи з декламуванням  уривка казки. Всі прослухала з початку до кінця, отримала велике задоволення від почутих рідних голосів.


Розклад уроків на 6 квітня.

1. ЯПС

2. Математика

3. ЯПС (читання)



Бажаю гарного настрою та плодотворної роботи.

1. ЯПС. Зошит тиждень 28 с.1-5.

Тема уроку: Людина починається з добра.

Виконай завдання 1, 2.

Завдання 3.

Заспівай пісню.

'
Завдання 4.
Переглянь фрагмент мультфільму та виконай завдання.
Фрагмент мультфільму "Кріт" (кліткніть на напис)
Завдання 5.
Прочитай та запам'ятай "золоте" правило спілкування.
Сторінка Читайлика.
Виконай завдання 7,8,9, 10.
"Озвуч" фрагментфільму.

Завдання 12.
Перевір техніку читання. Чи вона змінилась в порівнянні з минулим разом!
ІГРОВА СТОРІНКА
Виконай завдання і первір себе.
Завдання 14.
Перевір себе.
Пальто. Шуба. Колготки. Майка. Сорочка. Шарф. Піджак. Шапка. Піжама.
Завдання 15.
Перевір себе.
Весна-насос. Нитка-качка. Коза-закон. Роса-салют.
2. Математика. Зошит частина 8. с.1-4.
Тема уроку: Нумерація трицифрових чисел. Таблиця множення числа 8. Додавання й віднімання іменованих чисел.
Уважно прочитай тему урока, зверни увагу, які нові поняття ти прочитав. Які ти собі поставиш завдання на урок?
Завдання 1. Усний рахунок.
Завдання 2.
Перевір себе.
Цифра 4 позначає - 4 десятка. Число зменшиться на 40.
Завдання3.
Вивчи напам'ять.
Перевір себе.
58, 506, 510, 570.
Завдання 4.
Прослухай уважно презентацію і зроби за зразком.


Завдання 5.
Вивчи множення числа 8 та заспівай пісеньку.

Завдання 6.
Повтори властивості арифметичних дій з нулем та               назви компонентів.
Завдання 7.
Прослухай частини: 
ВСТУП та 
ПОРІВНЯННЯ ВЕЛИЧИН І ЧИСЕЛ.
Кратне порівняння чисел. (клікніть на напис)
Завдання 8.
 Виконай завдання математичного диктанту, відповіді запиши у робочий зошит.
Математичний диктант. (клікніть на напис).
Перевір себе.

Завдання 10.
Розв'яжи задачу на розкриття змісту ділення.
Перевір себе.
                                         Задача
15 учнів - 3 групи
?  учнів - 1 група
                                     Розв'язання
15 : 3 = 5 (учн.)
Відповідь: у групі 5 учнів.
Завдання 11.
Прочитай та вивчи напам'ять .

Завдання 12 - не виконувати.

За 4 хвилини виконай математичну подорож.

Проаналізуй, чи вдалося тобі досягти поставлених задач. Якщо  не вийшло.
 Чому? На що треба звернути увагу наступного разу?

3. ЯПС (читання) с.6 - 9.

Тема уроку: Леся Українка - видатна донька свого народу.
Завдання 1.
Прочитай разом з диктором і виконай завдання.
Довідка про Лесю Українку. (клікніть на напис)
Завдання 2.
Переглянь відео. 
Які  факти тобі стали відомі про письменницю?
Завдання 3.
З'єднай стрілочками терміни та визначення.
Завдання 6.
Виконай вправу "Сорока і черепаха".
Завдання 7.
Прочитай уривок вірша Лесі Українки. Не забувай робити паузи. Про це тобі нагадають рисочки.
Згадай: І - маленька пауза, ІІ - довша пауза, ІІІ - велики пауза.
Прослухай повну версію вірша Лесі Українки "Черешеньки" та декламуй разом з диктором.
Леся Українка "Черешеньки". (клікніть на напис).
Завдання 8.
Дай відповіді на питання Питайлика.
Завдання 10.
Ознайомся з тлумачним словничком.
Виконай вправу "Повітряні кульки".
Завдання 12.
Прочитай текст разом з диктором.
"Дочка Прометея" (клікніть на напис)
Завдання 13.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 14.
Підсумуй урок. Скажи, що тобі запам'яталося. Які факти тебе вразили. Чи сподобалося читати вірш Лесі Українки "Черешеньки".












Немає коментарів:

Дописати коментар