Страницы

Завдання на 12 травня.

Вітаю!
Сьогодні 12 травня. Вівторок.
Починаємо працювати над матеріалами 33 навчального тижня.
Розклад уроків на 12 квітня.
1. ЯПС (природознавство)є
2. ЯПС (математика)
3. Українська мова. Читання.
Бажаю гарного настроїтися на навчання і плодотворно попрацювати.

1. ЯПС (природознавство). Зашит ЯПС тиждень 33. С.3 - 6.
Тема уроку. Узагальнення вивченого за рік.
Завдання 1.
Повідомлення Центаврика.


Розгадай ребуси.

Завдання 2.

Устав пропущене.

В цьому тобі допоможе схема. Роздивись уважно і ти виконаєш завдання.


Завдання 4.
Фізкультхвилинка.
Завдання 5.
Згадай частини Світового океану. Прочитай уважно запропоновані відповіді та познач на твою думку правильну.
Завдання 6.
Розподіли речовини на розчинні та нерозчинні. Запиши в таблицю.
Згадай про свої спостереження або зроби дослідження - де є сумніви.
Завдання 7.
Яке значення має вода саме для людини? Яким чином вона її використовує?
Завдання 8.
Завдання 9.
Подумай, яким чином людина може економити воду при використанні.
Завдання 10.
Щоб виконати це завдання, роздивись уважно схему.

Завдання 11.
Розгадай кросворд.
Завдання 12.
Устав пропущене.
Згадай за допомогою схеми, з яких газів складається повітря.

Забруднення повітря бувають: природні та в наслідок діяльності людини (штучні).
Завдання 13.
Прочитай речення. Відповісти на питання тобі допоможе схема, яка знаходиться в завданні 2.
Завдання 14.
звернись за допомогою (якщо потрібно) до схеми у завданні 10.
Завдання 15.
Підсумуй урок.
На які питання ти одразу відповів/ла? 
На які питання було складно відповісти?

3. ЯПС (математика). С. 7 - 10.
Тема уроку. Повторення  вивченого в другому класі.
Завдання 1.
Усно полічи від 550 до 700, збільшуючи кожне наступне число на 10.
Завдання 2.
Заповни порожні клітинки.
  • Обведи непарні числа (згадай, які числа називаємо непарними). В цих непарних числах цифра розряду сотень у 6 разів більше, ніж цифра розряду десятків.
Якщо подивимось на таблицю, то побачимо, що найбільший розряд сотень - це 6 сотень, а в 6 раз менше - це 1 десяток. Тому треба підкреслити всі непарні числа від 610 до 619.
  • Обведи в таблиці число, у якому цифра розряду десятків у 2 рази менша за цифру розряду сотень; в 3 рази більша від цифри розряду одиниць.
Почнемо з розряду сотень: їх кількість більша , ніж десятків у 2 рази. Дивлячись на таблицю візьмемо 6 сотень, а в 2 рази менше - це 3 десятки. А в розряді одиниць число в 3 рази більше, ніж десятків - це 1 одиниць.
Отримуємо число 631.
Завдання 3.
Прочитай уважно правило. 
Запиши число, яке подали у вигляді розрядних доданків.
Завдання 4.
Відкрий робочий зошит, запиши:
                12 травня
     Дистанційна робота
                     № 1
Виконай обчислення іменованих одиниць зручним для тебе способом. Не забудь написати відповідь та одиниці вимірювання.
Завдання 5.
Завдання 6.
Розглянь зразок віднімання круглих чисел та обчисли різницю.
Пам'ятай обчислення виконуються порозрядно. 
Завдання 7.
Пропоную прослухати інформацію щодо множення круглих чисел на одноцифрове.
Прочитай уважно правило.
Упиши число, щоб отримати правильну рівність.
Завдання 8.
Разв'яжи рівняння. Зроби перевірку.
Згадай!
Щоб знайти невідоме зменшуване необхідно до різниці додати від'ємник.
У другому рівнянні помилка. Склади рівняння, щоб також було невідомо зменшуване.
Завдання 9.
 Завдання 10.
Склади задачу на кратне порівняння двох чисел за малюнком.
Згадай!

Наступна задача подібна. Розв'яжи самостійно.
Завдання 11.
З'єднай точки А, В, С з центром кола. Поміряй довжину відрізків-радіусів. що цікавого помітив/ла?
Завдання 12.
Познач фігури, які не є многокутниками.
Математична подорож.

Підсумуй урок.

3. Українська мова. Читання. С.22 - 29.
Тема уроку. Повторення. Дієслово. Слово та його позначення. Казка Леоніда Шияна "Пригоди Босмінки".
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.


Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Пригадай вірш "Дієслово", виправ помилки, які зробив Незнайко.
Пригадай, що таке дієслово, на які питання відповідає, як змінюється.
Запиши три дієслова з першого речення в початковій формі, розбери за будовою.
В початковій формі дієслова відповідають на питання що робити? що зробити?
Зверни увагу!
В початковій формі дієслово закінчення не має -ти- суфікс.
Завдання 5.
Рухлива хвилинка.

Завдання 6.
Почитай вірш, заповни пропуски. 
Про який словник тут ідеться?
Завдання 7.
Згадай, що таке слово і його лексичне значення. Де можна дізнатися лексичне значення слова?
Уяви, що ти лексикограф (укладач тлумачного словника). Придумай тлумачення слів  ЩОДЕННИК, СЛОВНИК.
Порівняй свої тлумачення з тими, що подає словник (с.70-71).
Завдання 8. 
Прочитай віршик Квітика.
У якому реченні слово КРИЛО вжите в переносному значенні. Чи є це значення в тлумачному словнику.



Поясни, як ти розумієш подані поетичні вислови.
Шепіт лісу, весняний настрій, рожеві сни.
Склади з цими словосполученнями речення.
Завдання 9.
Завдання 10.
Прочитай надрукований Незнайком уривок. Виправ помилки у виділених словах.
Перевір себе.
Лити - лилася - ненаголошений голосний.
Гущавиною - буква щ позначає звуки [шч].
Гілля - подовження м'якого звука.
Щебетала - щебет, щебече - ненаголошений приголосний.
Завдання 11
Вправа "Фотоапарат"
Завдання 12.
Виконай вправу "Влучність".
Перевір себе.
Трав....
Завдання 13.
Завдання 14.
Прочитай вислови. Поміркуй над змістом кожного.
Завдання 15.
Хвилинка Знайка. Прочитай текст.
Завдання 16.
Прочитай, заповнивши пропуски. Скористайся довідкою.
Завдання 17.
Завдання 18.
Вправа "Сорока і черепаха". Прочитай декілька раз прискорюючи швидкість читання.
Завдання 19.
Ознайомся з тлумачним словничком.

Завдання 20.
Вправа "Сорока і черепаха". Починай читати повільно, виправляючи помилки. 
Завдання 21.
Прочитай уривок казки разом з диктором.

Завдання 22.
Завдання 23.
Виконай завдання Питайлика.
Підбий підсумки уроки.













































Немає коментарів:

Дописати коментар