Страницы

Завдання на 30 квітня.

Доброго ранку!
Сьогодні 30 квітня. Четвер.
Цікавинка дня.
30 квітня - Міжнародний день джазу.
Зараз неможливо уявити будь-джазовий колектив без саксофона. Однак, спочатку цей інструмент був тільки у військових оркестрах. Лише після Громадянської війни в Америці, саксофони знайшли ще одне застосування і, як виявилося, дуже вдале.
Одне з легендарних музичних напрямів, витоки якого йдуть глибоко в афроамериканську народну музику і блюз, що з’явилося десь в 1910-і роки, імовірно в Новому Орлеані (штат Луїзіана, США), досягло свого феєричного розквіту вже через пару десятиліть.
Наприкінці осені 2011-го року, на 36-й сесії Генеральної конференції ЮНЕСКО, рішенням міжнародного співтовариства 30-е квітня було оголошено «Міжнародним днем джазу».
Под звуки джаза уплывать приятно
В далекие, туманные края,
Он с нами говорит легко и внятно,
Хоть не похож на песни соловья.

Желаем слушать джаз и наслаждаться,
Добром наполниться от музыки такой,
Любить и верить, жить и не сдаваться,
И мир наполнить вечной теплотой...


Розклад уроків на 30 квітня.
1. ЯПС.
2. Математика.
3. Українська мова. Читання.



Позитивно налаштовуємося на останній навчальний день тижня.

1. ЯПС. С. 29 - 33.
Тема уроку. Добро творити - себе веселити.
Завдання 1.
Прочитай тему уроку. Поясни, як розумієш це прислів'я.
Завдання 2.
Прочитай разом з диктором вірш "Мій день" Яни Яковенко.
Завдання 3.
Заспівай пісню "Веселка".
Завдання 4.
Уважно переглянь фрагмент мультфільму.
Пригадай, що таке текст-міркування.
Усно склади текст-міркування "Зміни світ своєю добротою".
Завдання 5.
Створи малюнок про свої добрі справи.
Завдання 6.
Сторінка Читайлика.
Згадай, яке читання називаємо раціональним.
Пригадай алгоритм успішної роботи з текстом.
Завдання 9.
Попрацюй над інформацією за алгоритмом успішної роботи з текстом.
Завдання 10.
"Озвуч" фрагмент фільму.
Завдання 11.
Завдання 12.
Перевір техніку читання.
                                  Ігрова сторінка
Завдання 14.
Перевір себе.
Корабель. Яхта. Теплохід. Човен. Катер. Криголам. Байдарка.
Завдання 15.
Перевір себе.
Діжка-кавун. Вода-дата. Увага-гарбуз. Бісер-серце. Слово-овоч.
Завдання 16.
Перевір себе.
24 > 23 > 22;     42 > 41 < 46.
Завдання 17.
Знайди суттєві поняття, які стосуються ведмедя.
Підсумуй урок.

2. Математика.
Тема уроку. Діагностувальна (тематична) робота № 8.
На попередньому уроці писали підготовчу роботу, а сьогодні пишемо контрольну роботу.
Уважно подивіться на фото і знайдіть цю роботу у себе. 

Спочатку уважно прочитай всі рекомендації до виконання роботи, а потім тільки переходь до виконання.
Всі завдання діагностувальної роботи виконуєш на цьому ж аркуші паперу. 
Підпиши прізвище та ім'я.
Дата виконання: 30.04.
Завдання 1.
Запиши числа, які потрібно порівняти за допомогою цифр, а потім порівняй.
Завдання 2.
Виконай на чернетці дії з іменованими числами, а потім з'єднай з відповідною відповіддю.
Завдання 3.
Усно порахуй, запиши результат рахунку у прямокутники.
Завдання 4.
Розв'яжи задачі.
Там де написано слово "Відповідь" пишеш відповідь повним реченням.
Задача А. 
Повтори.
Задача Б
Уважно прочитай умову задачі. З'ясуй, який тип задачі. На чернетці напиши коротку умову, розв'яжи задачу. А в контрольній роботі напиши лише повну відповідь.
Завдання 5.
Приготуй лінійку для вимірювання сторін прямокутника.
Прямокутник: запиши позначення многокутника великими латинськими буквами. Вершини записуй послідовно.
Ширина: виміряй ширину прямокутника і запиши (можна в міліметрах або в сантиметрах і міліметрах).
Довжина: виміряй довжину прямокутника і запиши (можна в міліметрах або в сантиметрах і міліметрах).
Завдання 6*.
Задача розв'язується способом організованого перебору. 

3. Українська мова. Читання.
Частина 9. С.1 - 8.
Тема уроку. Культура спілкування в сім'ї. Привітання до Дня матері. Казка Леоніда Шияна "Пригоди Босмінки"
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.

Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач завдання .
Завдання 4.
Спиши речення із вправи "Фотоапарат"

Завдання 5.
Хвилинка Знайка.
Прочитай і поміркуй, чи часто ти кажеш слова ввічливості своїм рідним.
Завдання 6.
Завдання 7.
Прочитай текст. Чи можна Наталочку назвати культурною людиною?
Що повинна відповісти бабуся Наталочці?
Завдання 8.
Завдання 9.
Прочитай текст, підготовлений Поспішайком. Виправ помилки. Перекажи.
Завдання 10.
Виразно прочитай вірш Іванни Савицької.
Знайди та підкресли звертання.
Повтори.
Перевір себе.
Матінко моя єдина!
матусю мила.
Підкресли слова, які ти зможеш вжити при вітанні матусі.
Завдання 11.
Хвилинка Знайка.
Завдання 12.
Напиши вітання з Днем матері своїй матусі.
Можна використовувати звертання та побажання з вірша.
Завдання 13.
Завдання 14.
Переглянь відеофрагмент.
Чи зацікавили тебе підводні тваринки?
Завдання 15.
Прочитай інформацію.
Чи знайомі тобі твори про підводний світ?
Завдання 16.
Відтвори інформацію з пам'яті.
Завдання 17.
Пригадай казки про тварин та установи відповідність.
Завдання 18.
Вправа фотоапарат.
Завдання 19.
Рухлива хвилинка.

Завдання 20.
Виконай вправу "Сорока і черепаха".
Завдання 21.
Ознайомся з тлумачним словничком.

Завдання 22.
Виконай завдання "Сорока і черепаха". Виправ три помилки Незнайки.
Завдання 23.
Прочитай разом з диктором уривок казки.
Завдання 24.
Завдання 25.
Знайди відповіді на запитання та підкресли їх.
Яку пораду можна дати Босмінці, щоб її пригодили закінчилися вдало?
Підсумуй урок.






Немає коментарів:

Дописати коментар