Страницы

Завдання на 5 травня.

Доброго ранку!
Сьогодні 5 травня. Вівторок.
Цікавинка дня.
5 травня - Всесвітній день гігієни рук.







Розклад уроків на 5 травня.
1. ЯПС (природознавство)
2. ЯПС (математика).
3. Українська мова. Читання.
 Бажаю проявити сьогодні старанність та кмітливість.

1. ЯПС (природознавство) С. 11 - 15.
Тема уроку. Прогноз погоди.
Завдання 1.
Прочитай лист Центаврика.


Підпиши вже відомі тобі пристрої та познач ті, які використовують для передбачення погоди.
Завдання 2.
Прочитай твердження. Поміркуй та познач зеленим кольором твердження, з яким ти погоджуєшся, а червоним - хибне.
Завдання 3.
Правило Мудрої Сови.
Прочитай спочатку з диктором, потім самостійно і на кінець відтвори з пам'яті.
Завдання 4.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Завдання 5.
Прочитай слова й сполучення слів у колонках 2 рази. Набери повні легені повітря і на одному видиху прочитай спочатку слова із першої колонки, а потім з другої.
Завдання 6.
Прочитай разом з диктором довідку від Адаптера.
 Переглянь відеофрагмент.

Завдання 7.
Завдання 8.
Виконай вправу "Фотоапарат"

Завдання 9.
Установи відповідність між термінами та їх значеннями.
Уважно прочитай термін, а потім запропоновані визначення, поміркуй, згадай та лише тоді обирай результат, який на твою думку є правильним.
 Перевір себе.
1. В. 2. Б. 3. Г. 4. А.
Завдання 10.
Сьогодні в першому завдання вже стикалися з вимірювальними приладами. Тому з'ясуй, яким приладом можна спостерігати певні  елементи погоди.
Перевір себе.
1. Д. 2. В. 3. А. 4. Б.
Зоряні перегони.
З букв відгадок склади слово.
Завдання на с. 15.
Робота з картою погоди.
Сьогодні спостерігаємо погодні умови Києва. Уважно роздивись всі позначки, які знаходяться на карті біля напису Київ. Внизу є умовні позначення, за допомогою яких можна розшифрувати інформацію і записати у відповідь на питання.
Підсумуй урок.
Яке завдання сподобалось найбільше?
Що дізнався/лася на уроці нового?

2. ЯПС (математика). С.17 - 21.
Тема уроку. Круглі трицифрові числа. Тисяча. Множення чисел на 10 і 100. Місткість. Одиниці вимірювання місткості - літр. Многокутник.
Прочитай уважно тему уроку. Визнач, який матеріал будемо повторювати, який закріплювати, а який вивчати вперше.
завдання 1.
Повтори назви круглих чисел (прочитай числа у першому стовпчику). Заповни порожні клітинки.
Згадай: 100 - 1 сотня,   200 - 2 сотні.
Кількість сотень показує цифра третя справа.
Завдання 3.
Повтори, які числа називаємо натуральними. Прочитай правило, відтвори з пам'яті.
Визнач кількість чисел, які стоять між найменшим натуральним числом та найбільшим двоцифровим числом.
Згадай найменше натуральне число. (це число 1)
Загадай найбільше двоцифрове число (99).
Розв'язання: 99 - 2 = 97. Чому віднімаємо 2: ми не рахуємо два числа - це 1 та 99.
Завдання 4.
Запиши числа у вигляді суми розрядних доданків.
Якщо сума, то це дія додавання.
Якщо розрядні доданки, то це кількість одиниць в кожному розряді.
Перевір себе.
15 = 10 + 5;
93 = 90 + 3;
740 = 700 + 40;
406 = 400 + 6.
Завдання 5.
Прочитай уважно задачу. Спочатку спробуй уявно порахувати кількість отворів. Перевір практично свою відповідь.
Перевір себе.
8 отворів.
Завдання 6.
Хвилинка відпочинку.
Завдання 7.
Згадай правило.
Допиши пропущені слова.
1) Порівняй вирази.
Обчисли вирази, а потім порівня.
2) Упиши в порожні клітинки потрібне число.
Завдання 8.
Пригадай алгоритми додавання і віднімання трицифрових чисел через розряд та виконай обчислення у стовпчик.
Завдання 9.
Завдання 10.
Хвилинка Знайка.
Уважно разом з диктором прочитай текст.

Дай усно відповіді на запитання Знайка.
Скільки літрів води можуть умістити два відра?
Скільки літрів води в одному ведрі? (10л)
А в двох? (10 * 2 = 20л)
Яка місткість діжки у відрах?
Тобто скільки треба налити відер води, щоб діжка була повною.
Скільки літрів води у діжці? (200л)
Скільки літрів води  у відрі? (10л)
За допомогою дії ділення розв'яжемо задачу.
200л : 10л = 20 відер води.
Заповни порожні клітинки.
Щоб заповнити порожні клітинки нам потрібно визначити, за допомогою якої дії ми можемо дізнатися певні параметри.
Місткість          *  Кількість       = Загальна
посудини, л          посудин, шт       місткість, л
А зараз з'ясуй. який компонент невідомий і як його треба знайти.
1 рядок: невідома загальна місткість, а це добуток, тому треба 3 * 15 = 3 * (10 + 5) = 3 * 10 + 3 * 5 = 30 + 15 = 45.
2 рядок: невідомий другий множник, щоб його знайти треба добуток 100 поділити на множник 5.
3 рядок: невідомий перший множник, щоб його знайти необхідно добуток 54 розділити на множник 9.
Завдання 11.
Розв'яжи задачу на дворазове збільшення числа в кілька разів .
Відкрий робочий зошит, напиши:
                5 травня
         Дистанційна робота
               Задача № 1
Щоб не заплутатись підкресли головні слова в умові задачі, напиши коротку умову (нагадую стрілочки креслимо під лінійку простим олівцем).
Перевір себе.
Розв'язання
1) 4 * 2 = 8 (с.) - вишила Тетяна;
2) 8 * 5 = 40 (с.)
Відповідь: Світланка вишила 40 серветок.
Завдання 12.
Повтори інформацію за картою знань (с.43).
Обчисли периметр чотирикутника NKDA.
Спочатку виміряй довжину і ширину прямокутника і запиши.
А потім обчисли периметр.
Згадай, що таке периметр.
Перевір себе.
Обчисли периметр п'ятикутника.
Вимірювання записуй в міліметрах.
Перевір себе.

Математична подорож.


Підсумуй урок.

3. Українська мова.
Тема уроку. Діагностична робота. Списування. Читання улюбленої книжки.
Діагностичну роботу (списування) необхідно виконати у робочому зошиті. 
Число записуєте 5 травня.
Уважно слухаєш диктора та виконуєш завдання. 
Письмо повинно бути охайним, звертай увагу на форму букв, нахил та з'єднання. Будь уважним при переносі слів. Пам'ятай про правила оформлення речення на письмі. 
Бажаю успіхів!
Читання.
Сьогодні можна взяти улюблену книжку і почитати із задоволенням.















Немає коментарів:

Дописати коментар