Страницы

Завдання на 15 квітня.

Доброго ранку!
Сьогодні 15 квітня. Середа.
Цікавинка дня.


Розклад уроків на 15 квітня.
1. Українська мова.
2. ЯПС (природознавство)

1. Українська мова. С.33 - 38.
Тема уроку: Розповідь з елементами опису  ІПершоцвіти". Науково-популярний текст "Суфікс". Правопис суфіксів.
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Переглянь презентацію.
Завдання 5.
Прочитай вірш Наталі Трохим.
Виконай завдання. Дай відповіді на питання.
Перевір себе.
Спільнокореневі слова: квітні, квітує, квітуча, квіти.
Завдання 6.
Прочитай вірш. Поміркуй, що значить любити природу. 
Завдання 7.
Рухова хвилинка.

Завдання 8.

Склади  твір про квітку, відповідаючи на питання. Відповідь будуй у вигляді речення. Записуй відповіді у чернетку. Не забувай правильно оформлювати межі речення. 

Де квітка росте?
Коли ця квіточка цвіте?
Чи доводилося тобі бачити цю квіточку?
Якого кольору квіточка?
 Вона велика чи маленька? На що схожа?
Яке листя має? На що вони схожі?
Чи пахне квіточка?
Чому треба бережно ставитися до неї?
Завдання 10.
Дай заголовок тексту. Перечитай те, що записав у чернетку. Виправ помилки, якщо вони є. Перепиши свою розповідь із чернетки в друкований зошит. 
Написавши, прочитай свій твір.
Завдання 12.
Переглянь відео.
Уважно прочитай науково-популярний текст "Суфікси".
Дай відповіді на питання.
Що таке суфікс?
Скільки слів можна утворити за допомогою суфіксу від одного кореня?
Чи можна за допомогою суфіксу зробити слова  ласкавими, грубими, утворити назви професій або назвати мешканців міста?
Які суфікси пишуть в іменниках?
Які суфікси вживають в прикметниках?
Завдання 15.
Перевір себе.
Завдання 16.
Дніпро - дніпр-ян-и, дніпр-янк-а, дніпр-янин.
Завдання 18.
Вивчи правило.
До слів робота, кран, рятувати, керувати добери і запиши спільнокореневі іменники, познач суфікси умовною позначкою.
Перевір себе.
Робота - робітник, робітниця.
Кран - краник, кранівник.
Рятувати - рятівник, рятівниця.
Керувати - керівник, керівниця.
Завдання 19.
Морфема - це частина слова: префікс, корінь, суфікс, закінчення, основа.
Утвори нові слова та запиши.
Завдання 20.
Переглянь презентацію, спробуй з пам'яті записати слова в робочий зошит.
Підсумуй урок.

2. ЯПС (природознавство) с. 24 - 28.
Тема уроку: Рух повітря. Вітер.
Завдання 1.
Прочитай лист Центаврика.
Установи відповідність між кольорами, якими позначено складові повітря. (Повтори тиждень 27 с.11)
Завдання 2.
Установи відповідність між назвами речовин та їх малекулами.
Перевір себе.
1. В. 2. А. 3. Г. 4. Б. 5. Д.
Завдання 3.
Прочитай, вивчи правило Мудрої Сови.
Завдання 5.
Тлумачний словничок.

Завдання 6.
Прочитай і перекажи довідку від Адаптера.
Завдання 8.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 9 .
Вправа "Фотоапарат".
Уважно прочитай, запам'ятай та запиши по пам'яті прочитану інформацію.
Завдання 10.
Розгадай кросворд. 
Перевір себе.
1. Сажа. 2. Повітря. 3. Атмосфера. 4. Вітер. 5. Марс. 
Завдання 11.
Перевір себе.
На галявині повітря прогріте краще - це зона низького атмосферного тиску. У лісі повітря холодніше - це зона високого атмосферного  тиску. Вітер завжди дме з ділянок з високим тиском до ділянок з низьким атмосферним тиском. Зроби висновок.
Сторінка дослідника природи.

Зоряні перегони.
Підсумуй урок.









Немає коментарів:

Дописати коментар