Страницы

Завдання на 8 травня.

Доброго ранку!
Сьогодні 8 травня. П'ятниця.
Події дня.
     8 та 9 травня в Україні, так само як у світі, відзначаються Дні пам’яті та примирення, присвячені пам’яті жертв Другої світової війни.
       Це свято встановлено згідно з Законом України «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939–1945 років». Таким чином, Україна розпочала нову традицію відзначення 8 та 9 травня в європейському дусі пам’яті та примирення.
    Цей день встановлений задля «вшанування подвигу українського народу, його визначного внеску у перемогу Антигітлерівської коаліції у Другій світовій війні, висловлення поваги усім борцям проти нацизму, увічнення пам’яті про загиблих».
  
Офіційне гасло пам’ятних заходів – «1939-1945. Пам’ятаємо. Перемагаємо». Символом Дня пам’яті та примирення з 2014 року є квітка маку. ЇЇ графічне зображення є своєрідною алюзією: з одного боку воно уособлює квітку маку, з іншого – кривавий слід від кулі.
  Поцікався і ти у своїх батьків:
"Як жили члени твоєї родини під час окупації?" 
Розклад уроків 8 травня.
1. ЯПС.
2. Математика.
3. ЯПС.
Сьогодні останній навчальний день тижня. Ви налаштуєтесь на роботу і швиденько зробите всі завдання.
1. ЯПС . С.37 - 38.
Тема уроку. Я свій одяг доглядаю.
Завдання 1.
Роздивись хлопчика на малюнку. дай йому пораду щодо зовнішнього вигляду.
Завдання 2.
Хвилинка Знайка.
Завдання 3.
Завдання 4.
Виконай завдання Знайка, встав пропущені слова, користуючись довідкою.
Завдання 5.
Завдання 6.
Чарівна майстерня. Розфарбуй малюнки.

2. Математика. С.13 - 16.
Тема уроку. Контрольна перевірка усних обчислювань. Повторення вивченого в другому класі.
Почнемо сьогодні наш урок з математики з контрольної роботи. Переходьте з посиланням і виконуйте роботу.
Бажаю вам успіхів!
Оцінювання роботи.
15 балів - високий результат.
14, 13 балів - достатній результат.
12 балів - середній результат.

11 балів - низький результат.


Завдання 1.

Полічи від 250 до 400 десятками.

Завдання 2.

Попрацюй з фрагментом таблиці. Заповни пропущені віконця.
  • За таблицею знайди найбільше число третьої сотні та обведи в таблиці.
  • Обведи в таблиці всі парні числа, у яких цифра розряду сотень у 4 рази менша від цифри розряду десятків.
       Міркую так: сотень менше, ніж десятків у 4 рази. Добираю пари чисел. 1 і 4, 2 і 8 (2*4 = 8).
Дивимось, яка пара чисел нам підходе. В таблиці є числа з 280 до 289 - цей рядок нам і підходе, підкреслюю парні числа.
  •  Обведи в таблиці число, у якому цифра розряду десятків у 3 рази менша за цифру розряду сотень і дорівнює цифрі розряду одиниць.
Одразу з'ясовуємо, яким буде число сотень.
Міркую так: Розряд сотень у 3 рази більше, ніж розряд десятків.
Добираємо пари чисел: числа 1 і 2 не можуть бути більшими в 3 рази інших чисел, тому вони не підходять. візьмемо число 3 сотні : 3  = 1 десяток. А розряд одиниць дорівнює розряду сотень. Тому отримали число 313.
Завдання 3.
Прочитай і запам'ятай правило.
Запиши "сусідів" числа поданого у вигляді розрядних доданків.
Завдання 4.
Згадаємо метод організованого перебору.
Числа кожного із варіантів треба помножити та поділити, якщо отримаємо запропоновані результати та пара і буде відповіддю.₎
Завдання 5.
відкрий робочий зошит, напиши:
                  8 травня
       Дистанційна робота
             Задача № 1
Петрик 8 відер по 10 л 
                                             на ? л >
Юля  10 відер по 5 л

Чи можемо ми одразу порівняти, хто з дітей більше приніс води і на скільки? (Не можемо)
А що нам треба знати, щоб порівняти кількість води? (Нам треба дізнатися, скільки літрів води приніс Петрик і Юля).
Що відомо за кількість води , яку приніс Петрик? Петрик приніс 8 відер по 10л. 
А всього скільки літрів води приніс Петрик?
(10 * 8 = 80 л)
А скільки літрів води принесла Юля? (5 * 10 - 50 л)
Хто більше приніс води і на скільки?
80  - 50 = 30 л
Відповідь: напишіть самостійно.
Завдання 6.
Розглянь зразки додавання круглих чисел.
За зразком виконай наступне завдання.
Прочитай правило Мудрої Сови.
Дізнайся у скільки разів одне число більше за інше.
Оформляй правильно.
Розв'язання:             Відповідь:
Завдання 8.
Логічна задача.
Підказка: дві жовтенькі квіточка - це одне й те саме число. Спробуй помножити однакові множники і в якому випадку в добутку розряді одиниць буде число, яке дорівнює множнику.
Завдання 9.

Завдання 10.
Запиши в робочому зошиті:
             Задача № 2
 3 коней по 4 копита
                                         ? підков
4 віслюка по 4 копита
Пропоную цю задачу розв'язати за планом, який буде складатися з питань. Відповідь на кожне питання записуєте арифметичною дією з поясненням.
План розв'язання.
1. Скільки підков знадобиться ковалю, щоб підкувати коней?
2. Скільки підков знадобиться ковалю , щоб підкувати віслюків?
3. Скільки всього підков знадобилось ковалю?
Завдання 11.
Прочитай уважно правило, відтвори з пам'яті.
Роздивись зразок ліворуч. Зроби так само завдання, яке знаходиться праворуч.
Великі перегони.
3. ЯПС. С 39 - 40.
Тему уроку. Видатні винаходи українців 21 століття. Їстівний поліетилен.
Завдання 1.
Прочитай вислів. Поясни його значення.
Завдання 2.
Хвилинка Знайка.
Дай відповіді на питання.
Завдання 3.
Завдання 4.
Попрацюй у майстерні науковців. Зроби з пластику власний вироб.

10 травня - День матері.
Привітай, любий друже, свою матусю з цим святом. 
Обійми її, поцілуй, розкажи, як ти її сильно любиш. 
Яка матуся найдобріша, найкрасивіша, найкраща, найрозумніша, най..., най...
А в подарунок можна заспівати пісню, намалювати вітальну листівку, розповісти вірша.
 Матусі дуже буде приємно отримати від тебе подарунок.










Немає коментарів:

Дописати коментар