Страницы

Завдання на 18 травня.

Доброго ранку!
Сьогодні 18 квітня. Понеділок.
На цьому тижні нам треба зібрати всі зусилля, підготуватися до діагностувальної річної роботи з математики та написати її, отримавши гарний результат.
Тому беремо із собою кмітливість, старанність, витримку і вперед.
Розклад уроків на 18 травня.
1. ЯПС.
2. ЯПС (математика).
3. ЯПС (читання).

1. ЯПС. Зошит ЯПС тиждень 34-35. С. 3 - 5.
Тема уроку. До школи з добрим настроєм.
Завдання 1.
Заспівай пісню про літо та відпочинок.
Завдання 2.
Розфарбуй кружечки біля тих малюнків, що можуть бути ілюстрацією уроків в нашому класі.
Напиши про свій улюблений навчальний предмет.

Завдання 3.
ІГРОВА  СТОРІНКА
Завдання 4.
Домалюй у кожному прикладі два сірника так, щоб отримати рівність.
Перевір себе.
32 + 5 = 37;    73 - 7 = 66;     73 - 8 + 65.
Завдання 5.
Виконай вправу "Кола на воді".
До кожної букви слова клен добери слова (зразок: К - Катерина. Л - літо. Е - емоції, Н - настрій). А ти придумай свої слова. Склади 4 речення з кожним словом по черзі, щоб утворився зв'язний текст. Запиши текст.
Завдання 6.
Розгадай ребуси.
Перевір себе.
Оболонка. Станція.
Завдання 7.
Утвори слова із поданих букв на шкільну тематику.
Завдання 8.
Підсумуй урок.
Заспівай пісню.

2. Математика.
Сьогодні на уроці математики ми будемо готуватися до діагностувальної (підготовчої) роботи № 10, яку будемо писати завтра.
для підготовки необхідно взяти зошит ЯПС тиждень 34-35 на с.14-16.
Тема уроку. Повторення вивченого у другому класі.
Завдання 1.
Запиши числа в порядку зростання.
Повтори, якщо потрібно (математика частина 9, с. 8). В  завданні б) спочатку напиши над написами за допомогою цифр числа, а лише потім запиши в порядку зростання.
Завдання 2.
Запиши числа в порядку спадання.
Повтори (математика частина 9, с.23).
Завдання 3.
Пропоную спочатку зробити обчислення у  стовпчик одним із способів в робочому зошиті, лише потім з'єднати вираз з відповіддю.
Згадай.



Завдання 4.
Пригадай назви компонентів арифметичних дій.
Перевір себе.
а + с;
а - с;
а * с;
а - (c + d);
а : с + d;
(m + n) * (m - n).
Завдання 5.
Запиши в робочий зошит вирази, познач порядок дій та виконай обчислення.
Зразок.
            1     3      2
а) 700 : 10 + 28 * 10 = 350
1) 700 : 10 = 70;
2) 28 * 10 = 280;
3) 70 + 280 = 350.

Перевір себе.
б) (50 + 100 * 2) : 10 =
в) 80 * 4 + 450 : 10 =
г) 978 - 9 * 100 =
Завдання 6.
Розстав дужки так, щоб отримати правильну рівність.
Завдання 7.
Постав арифметичні знаки так, щоб отримати правильну рівність.
Завдання 8.
Прочитай уважно умову задачі, підкресли головні слова як в умові так і в питанні задачі.


Запишемо коротку умову задачі.
Що відомо за кількість пиріжків з капустою?
Що відомо за кількість пиріжків з яблуками?
Що треба дізнатися в задачі?

Яку дію означають слова "на 30 пиріжків менше"? (Дію віднімання)
Яку дію означають слова "у скільки разів більше"? (Дію ділення).
Задача складена чи проста? (Задача складена, тому розв'язуємо за допомогою двох дій).
За зразком розв'язати задачі б) та в).

Завдання 9.
а) Обчисли діаметр кола, якщо радіус дорівнює: 4см.
Зразок розв'язання.
r = 4 см,
d = 2 * r,
d = 2 * 4 = 8 (см).
Таким чином розв'язати всі завдання.
б) Обчисли радіус кола, якщо діаметр дорівнює: 20 см.
Зразок розв'язання.
d = 20 см,
r = d : 2,
r = 20 : 2 = 10 (см).
Підсумуй урок.
Які завдання розв'язав/ла легко?
Які завдання треба ще пропрацювати?

3. ЯПС (читання). С. 6 - 8.
Тема уроку. Не потрібен і клад, коли в сім'ї лад.
Завдання 1.
Дай відповіді на питання.
завдання 2.
Хвилинка Знайка.
Прочитай текст. Підкресли назви знаменних подій.
Завдання 3.
Завдання 4.
Прочитай разом з диктором виразно оповідання Інни Гамазкової.
Завдання 5.
Завдання 6.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 7.
Підсумуй урок.

























Немає коментарів:

Дописати коментар