Страницы

Завдання на 23 квітня.

Доброго ранку батьки та учні!
Сьогодні 23 квітня. Четвер.
 Цікавинка дня.
23 квітня - Всесвітній день книги і авторського права.
             23 квітня - доленосна для світової літератури дата. У цей день народились такі видатні письменники, як Моріс Дрюон, Володимир Набоков, Андрій Курков, Григорій Тютюнник, а також померли такі літературні велетні, як Мігель де Сервантес Сааведра, Вільям Шекспір, Інка Гарсіласо де ла Вега, Михайло Коцюбинський. Тому природно, що саме цей день, за пропозицією Міжнародної Асоціації Книговидавництв, був обраний Генеральною конференцією ЮНЕСКО Всесвітнім днем книги.

Сьогодні, коли без Інтернету та цифрових технологій важко уявити собі життя та роботу, здається, що книга відступає на другий план. Але це зовсім не так. Книга була і залишається незамінним супутником людини, її мовчазним радником, всезнаючим помічником, невичерпним джерелом мудрості. Не випадково народ створив про книгу стільки прислів'їв:
Книга вчить, як на світі жить.
Хто багато читає, той багато знає.
Читання — ось краще навчання.
Книга допоможе в труді — виручить в біді.
З книгою подружишся — розуму наберешся.
Книга — твій друг, без неї, як без рук. 
Книга відіграє провідну роль у духовному розвитку кожного народу, поєднує цілі покоління людей.
 І наостанок, настанова від К. Паустовського: “Читайте! Читайте! Читайте! Читайте не поспішаючи, щоб не втратити жодної краплі коштовного змісту книги. Читайте! Нехай не буде жодного дня, коли б ви не прочитали хоча б однієї сторінки з нової книги!”


Розклад уроків на 23 квітня.
1. ЯПС.
2. Математика.
3. Українська мова. Читання.
Бажаю із старанням та гарним настроєм провести цей день.

1. ЯПС с.23 - 27.
Тема уроку: Доброзичливість цінніша за срібло й золото.
Завдання 1, 2.
Поясни прислів'я. А що для тебе є добро?
Завдання 3.
Заспівай пісню.
Завдання 4.
Переглянь фрагмент мультфільму.
Завдання 5.
Поміркуй, які риси притаманні зображеним людям.
Завдання 6.
Виконай вправу "Мій вибір".
                        Сторінка Читайлика.
Згадай, яке читання називається раціональним. Повтори алгоритм успішної роботи з текстом.
Завдання 10.
Пропрацюй інформацію згідно з алгоритмом успішної роботи з текстом.
Завдання 11.
"Озвуч" фрагмент фільму.
Завдання 13.
Перевір техніку читання.
Чи задоволений/а ти своїм результатом?
                      Ігрова сторінка
Завдання 16.
Перевір себе.
Моряк - якір. Земля - лямка. Дата - атака. Літак - таксі. Місто - історія.
Завдання 17.
Перевір себе.
32 > 31 > 30;    42 > 41 > 45.
Підсумуй урок.

2. Математика. С.31 - 34.
Тема уроку: Багатоцифрові круглі числа. Таблиця множення числа 9. Задачі на дворазове зменшення числа в кілька разів. квадрат.
Прочитай тему уроку, визнач задачі на урок.
Завдання 1.
Завдання 2.
Перевір себе.
200 000, 2 000.
Завдання 3.
Перевір себе.

100, 1 100, 2 100, 3 100.
99, 101, 1 099, 1 101, 2 099, 2 101, 3 099, 3 101.
Завдання 4.
За допомогою методу організованого перебору запиши трицифрові числа за допомогою цифр 1, 5 і 6 (цифри в числі не повторюються).
Познач найбільше і найменше числа.
Завдання 5.
Відкрий робочий зошит, напиши:
                           23 квітня
             Дистанційна робота
                     № 1
Записуючи вирази в стовпчик, керуйся правилом "Одиниці пишу під одиницями, десятки під десятками. Копійки під копійками, гривні під гривнями".
Перевір себе.
а) 5 грн 00 к.
б) 8 грн 10 к.
в) 6 грн 14 к.
г) 9 грн 94 к.
Завдання 6.
Повтори таблицю множення числа 9.
Завдання 7.
Запиши в робочому зошиті:
                               № 2
Склади, запиши числові вирази. познач порядок дій, обчисли.
         2      1
а) 35 + 9 * 5 = 80;
        1    3    2
б) 9 * 8 + 9 * 2 = 90;
        1    2
в) 8 * 3 : 4 = 6.
Правильні                        Неправильні
Перевір себе.

Завдання 8.
Уважно прочитай алгоритм письмового віднімання багатоцифрових чисел з переходом через розряд.
Завдання 9.
В робочому зошиті запиши:
                          № 3
Розв'яжи у стовпчик приклади за алгоритмом.
Завдання 11.
Прочитай умову задачі.
Підкресли головні слова в задачі.
Скільки горіхів знайшов Петрик?
Що відомо за кількість горіхів, котрі знайшов Сашко?
А у Івасика скільки було горіхів?
Прочитай основне питання задачі, підкресли що саме треба знайти?
Використовуючи головні слова, запиши коротку умову задачі.

Чи зможемо відразу відповісти на питання задачі? (Не зможемо, нам невідома кількість горіхів у Сашка.)
Що спочатку треба дізнатися? (Скільки горіхів було у Сашка?)
Яку дію означають слова " у 2 рази менше"?
(Це дія ділення. Щоб знайти кількість горіхів у Сашка треба 24 : 2 = 20 : 2 + 4 : 2 = 12 (гор.)
Що відомо за кількість горіхів у Івасика? ( У Івасика у 3 рази менше, ніж у Сашка).
Яку дію означає фраза "у 3 рази менше"? ( Це означає дію ділення. Тому треба кількість горіхів Сашка, тобто 12 поділити на 3).
Перевір себе.
Завдання 12.
Відкрий карту знань 38 в кінці зошита, повтори, яку фігуру називають квадратом і як знайти периметр квадрата.
Перевір себе.
Сторона поданого квадрата 1 см. 
Треба побудувати квадрат, у якого сторона буде в 2 рази більше - це дія множення.
1 * 2 = 2 см - сторона квадрата.
Периметр квадрата позначається латинською буквою Р.
Периметр - це сума довжин усіх сторін многокутника.
Знаходимо периметр квадрата за формулою.
Р = 2 см + 2 см + 2 см + 2 см = 2 * 4 = 8 см.
Великі перегони.
Підсумуй урок.

3. Українська мова. Читання. С.16 - 21.
Тема уроку. Діагностувальна робота з української мови "Будова слова". Василь Сухомлинський - учитель, гуманіст. Казки Василя Сухомлинського.
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Розглянь схему, уписавши назви морфем (частин слова).
Перевір себе за презентацією.
Завдання 5.
Виконай вправу "Влучність".
Перевір себе.
Ус... або су...
Завдання 6.
Рухова хвилинка.
Завдання 7.
Відкрий робочий зошит, напиши:
                    23 квітня
        Діагностувальна робота
Всі завдання виконуєш у робочому зошиті.
Кожне нове завдання треба виконувати з нового рядочка.    
Відповідаючи на перші три питання, ставиш номер завдання та поряд пишеш букву з правильною відповіддю.             
1. Укажи, як називаємо змінну частину слова:
А  префікс;
Б   суфікс;
В  закінчення.
2. Познач рядок, у якому всі слова мають закінчення.
А  Малий, розумна, потім.
Б  Надія, берега, пишу.
В   Ходити, звідки, тепер.
3. Познач рядок, у якому наведено спільнокореневі слова.
А  Сміливий, безстрашний, хоробрий.
Б   Зима, зимовий, перезимувати.
В  Літо, літак, літера.
4. Від поданих слів утвори та запиши спільнокореневі слова. Познач в утворених словах відомі тобі префікси (якщо є) та суфікси.
Хмара - …, ….
Сад - …, … .
5. Склади і запиши два-три речення про те, які зміни в природі відбуваються у квітні.
Завдання 8.
Переглянь відеофрагмент.
Прочитай інформацію.
Завдання 9.
Пригадай, що таке казка?
Заповни пропущені слова.
Завдання 10.
Багато казок ми прочитали протягом 2 років. Я впевнена, що в тебе є найулюбленіші казки. Напиши заголовки трьох казок. (Назви казок пиши в лапках. Наприклад: "Кіт в чоботях").
Завдання 11.
Виконай завдання "Сорока і Черепаха". Почни читати повільно з кожним разом прискорюючи темп читання.
Завдання 12.
Рухова хвилинка.
Завдання 13.
Переглянь відео.
Завдання 14.
Ознайомся з тлумачним словничком.

Завдання 15.
Виправ помилки. які зробив Незнайко.
Завдання 16.
Уважно і виразно прочитай твір Василя Сухомлинського. 
Зроби аудіозапис читання і надішли  мені. Пам'ятай про виразне, красиве читання.

Завдання 17.
Завдання 18.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 19.
Прочитай разом з диктором.
Завдання 20.
Виконай завдання Питайлика.
Завдання 21.
Переглянь відео.
Прочитай разом з диктором.
Завдання 22
Виконай завдання Питайлика.
Підсумуй урок.




















Немає коментарів:

Дописати коментар