Страницы

Завдання на 16 квітня.

Доброго ранку шановні батьки і любі учні!
Сьогодні 16 квітня. Четвер.
Цікавинка дня.

Розклад занять на 16 квітня.
1. ЯПС.
2. Математика.
3. Українська мова. Читання.

Бажаю бути засередженими, уважними і старанними.

1. ЯПС с.34 - 38.
Тема уроку: Доброзичливість - благородство вчинків і думок.
Завдання 1, 2.
Поміркуй над питаннями цих завдань.
Завдання 3.
Заспівай пісню.



Завдання 4.

Переглянь фрагмент мультфільму.


Склади опис ведмежати.
Завдання 5.

Сторінка Читайлика.
Згадай, яке читання називають РАЦІОНАЛЬНИМ.
Пригадай алгоритм успішної роботи з текстом.
Завдання 9.
Попрацюй над текстом за алгоритмом успішної роботи.
Завдання 10.
"Озвуч" фрагмент фільму.
Завдання 12.
Перевір техніку читання.

Ігрова сторінка.

Завдання 15.

Перевір себе.
Помідор. Огірок. Морква. Буряк. Цибуля. Картопля. Перець. Капуста. Кабачок. Редиска.
Завдання 16.
Перевір себе.
Краб-абрикос. Земля-лялька. Мішок-шоколад. Диван - ванна. Місто - стовп.
Завдання 17.
44 < 45 < 46,   97 < 98 < 99
Завдання 18.
Виконай самостійно.
Підсумуй урок.
Яке завдання виконував із задоволенням?
Які нові знання отримав на уроці?

2. Математика. с. 21 - 24.
Тема уроку: Нумерація багатоцифрових чисел. задачі на дворазове зменшення числа в кілька разів.
Прочитай тему уроку. Визнач особисті завдання.
Завдання 1.
Попрацюй з будиночком чисел.
Завдання 2.
Уважно прочитай правило Мудрої Сови та вивчи його.
Запиши найбільше та найменше трицифрові числа за допомогою цифр 0, 1, 2 9 ( цифри в записі не повторювати).
Завдання 3.
Повтори.

Виконай додавання іменованих чисел.
Зверни увагу! 
Перетворивши на просте іменоване число отримаємо: 625 к. + 55 к. До трицифрового числа необхідно додати двоцифрове.  Розряд одиниць пишемо під розрядом одиниць, а розряд десятків пишемо під розрядом десятків.

   Перший спосіб розв'язання. У другому доданку гривень немає, тому записуєш лише копійки. Пам'ятай, що один знак - одна клітина. Копійки підписуєш під копійками.
Запиши свій приклад на додавання іменованих чисел та розв'яжи його в робочому зошиті.
Завдання 4.
Вивчи лівий стовпчик таблиці множення на 9.

Завдання 5.
Повтори таблиці додавання та віднімання в межах 20 з переходом через розряд.
Запиши приклади стовпчиком та виконай додавання.
           СТОРІНКА МУДРОГО ЗАДАЧНИКА
Завдання 8.
Уважно прочитай пояснення Знайка.
Розглянь запис короткої умови задачі.
Виконай на 4 хвилини "Математичну подорож".
Підсумуй урок.
Які завдання виконав/ала без труднощів?
Над чим треба попрацювати на наступному уроці?

3. Українська мова. Читання. Зошит частина 8(2). С. 1 - 8.
Тема уроку: Будова слова. Суфікс. Правопис суфіксів. Особливості драматичних творів. Читання драми-феєрії Лесі Українки "Лісова пісня".
Завдання 1.
Налаштуйся на урок за допомогою афірмації.
Завдання 2.
Прочитай тему уроку, визнач особисті завдання.
Завдання 4.
Завдання 5.
Подумай, до якої орфограми належать слова з виділеними буквами.
Ненаголошені приголосні в корені слова.
Перевіряємо.
Щиглик - щиглі,
писк - пищали,
пощипує - щипає.
Іменники із суфіксом, що надає згрубілості.
Познач відповідно умовних позначок.
Перевір себе.
Вітрище, морозище
Завдання 7.
Уважно прочитай правило, відтвори з пам'яті.
Прочитай загадку, в іменниках познач лише суфікси.
Перевір себе.
Вербичку, братики, сестрички, вісники.
Завдання 8.
Утвори від слів розвідати, поміч, радити іменники (хто? що?), познач лише суфікси.
Перевір себе.
Розвідати - розвідник, розвідка.
Поміч - помічник, помічниця.
Радити - радник, радниця
Завдання 9.
Встановити зв'язок слів у реченні - означає, що від одного слова до іншого треба поставити запитання. Перевір Незнайка.
В реченні над словами скорочено напиши частини мови олівцем.
Іменник - ім., прикметник - прикм.. дієслово - дієсл.
Завдання 11.Переглянь презентацію. Запиши словникові слова до робочого зошита.
Склади усно речення зі словами, які мають нульове закінчення.
Завдання 12.
Прочитай інформацію.
Утвори прикметники за допомогою суфіксу -н-.
Перевір себе.
Лимонний, телефонний, змінний.
Познач частини слова умовними позначками.
Завдання 14.
Запиши букви відповіді, склади з них слово.
Завдання 16.
Прочитай інформацію.
Переглянь відеофільм.

Завдання 17.
Хвилинка Знайка.
Завдання 18.
З'єднай термін з його значенням.
Завдання 20.
Вправа "Сорока і Черепаха"
Завдання 21.
Ознайомся з тлумачним словничком.
Завдання 23.
Прочитай уривок драми-феєрії.

Завдання 25.
Виконав завдання Питайлика.
"Озвуч" фрагмент фільму.
Підсумуй урок.

















Немає коментарів:

Дописати коментар