Страницы

Завдання на 19 травня.'

Доброго ранку!
Сьогодні 19 травня. Вівторок.
Розклад уроків на 19 травня.
1. ЯПС (природозавство).
2. Математика. 
3. Українська мова. Читання.
Бажаю гарного дня і плодотворної роботи.

1. ЯПС (природознавство). С. 10 - 13.
Тема уроку. Рослини в довкіллі. Ліси, сади, парки.
Завдання 1.
Прочитай скоромовку, прискорюючи темп.
Завдання 2.
Прочитай чистомовку, чітко промовляючи кожний звук.
Завдання 3.
Ознайомся з тлумачним словничком, а потім з'єднай стрілочками пари слів.

Завдання 4.
Завдання 5.
Виконай вправу "Фотоапарат".

Завдання 6.
Прочитай легенду.
Завдання 7.
Завдання 8.
Розглянь карту, знайди Тису та підкресли назву річки.
Тиса одна з великих приток Дунаю, протікає на південному заході України у Закарпатській області.

Завдання 9.
Прочитай текст.

Завдання 10.
Прочитай твердження та виконай завдання.
Переглянь відеофільм.

Завдання 11.
Творча майстерня.
На с.55 намалюй головних героїв легенди про тис і Тису.
Завдання 12.
Що нового дізнався/лася на уроці.





2. ЯПС (математика).
Тема уроку. Діагностувальна (підготовча) робота № 10.
Сьогодні на уроці буде перевірка знань, які ти отримав/ла протягом року. Але після цієї роботи зробиш роботу над помилками, допрацюєш завдання, в яких були зроблені помилки. А в четвер напишеш діагностувальну річну роботу. Тобто це тренування перед серйозною роботою. Тому збери всі знання докупи та покажи знання, які маєш.

Рекомендації щодо виконання діагностувальної (підготовчої) роботи № 10.
Ця робота знаходиться серед окремих аркушів з діагностувальними роботами.
Відкриваємо робочий зошит, записуємо:
              19 травня
Підготовча робота № 10
               № 1
Записати одну нерівність або рівність в рядочку.
               № 2
Розв'язати зручним для тебе способом у стовпчик.
         № 3
Записати числові вирази. Вгорі над знаками написати порядок дій. Внизу під знаками проміжний результат.
Зразок.
    1    3   2
4 * 5 + 2 * 10 = 40.
  20         20

            Задача № 4
Написати коротку умову. Розв'язання (обов'язково біля відповіді виразу найменування в дужках та в першій дії пояснити, що саме знайшли цією дією).
                   № 5
Написати коротко, що відомо, рядком нижче формулу за якою будеш знаходити невідоме. Розв'язання та одиниці вимірювання.
Якщо залишиться час, то виконай "Супертурнір юних математиків".
Бажаю успіхів. Не поспішай, обмірковуй кожне завдання. Роботу виконуй охайно.

3. Українська мова. Читання. С 38 - 45.
Тема уроку. Повторення. Самостійні та службові частини мови. Оповідання Ярослава Стельмаха "Про козу".













Немає коментарів:

Дописати коментар